הודעות המועדון

הרמת כוסית לרגל חג הפסח

מערכת האתר

18.4.24

לחדשות נוספות

שחקני ושחקניות הקבוצות הבוגרות, קבוצת השווים, עובדי המועדון ושותפינו העסקיים ציינו את תחילתו של חג הפסח בהרמת כוסית: "תודה למשפחה האדומה, שולחים את תפילתנו להשבת החטופים והעקורים לביתם"


מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ערך היום (חמישי) הרמת כוסית לרגל חג הפסח, בו השתתפו הנהלת המועדון, שחקני הקבוצות הבוגרות, הצוות המקצועי, קבוצת הפועל "שווים" IBI ושותפינו העסקיים.

מנכ"ל המועדון, עמית פסט: "אנחנו נמצאים בעונה מאתגרת מאוד, עונה ראשונה בשליטת קבוצת הבעלות החדשה – שמעבר לאתגרים הנלווים בכל החלפת בעלות, התווספה גם המלחמה שאילצה אותנו, כמועדון, הנהלה, צוותים מקצועיים, שחקניות ושחקנים, לעשות את ההתאמות שלנו.

קצת יותר משישה חודשים אחרי שהשתנה עולמנו, אני יכול להגיד שאני קודם כל גאה. אני גאה להיות חלק מהמשפחה האדומה, שהוכיחה שוב שהכוח והעוצמה שלה חזקים מהכל, שביחד היא יכולה לצלוח כל משבר. ביחד, ליווינו את המשפחות היקרות של האוהדים שאיבדנו, של אוהדינו החטופים בעזה, הענקנו רגעי נחת רבים למפונים מהצפון והדרום, ערכנו מחוות קהילתיות שנחקקו בתודעה הציבורית וכל זאת, ברגעים הקשים ביותר שידע עם ישראל מהקמת המדינה.

אנו נמצאים בשלבים המכריעים של העונה. ישנם עוד אתגרים רבים העומדים בפני הקבוצות הבוגרות, מחלקות הנוער, הילדים והשווים – ואנו נמשיך לתמוך ולהעניק את המעטפת הטובה ביותר למען הצלחת המועדון בכל הגזרות, כשמראש היה ידוע לנו שנצטרך סבלנות.

נמצאים איתנו כאן היום גם השותפים העסקיים שלנו, להם חשוב לי להודות. תודה על התמיכה במועדון, בצוותים, בשחקנים, בפעילויות הקהילתיות שערכנו. כשיש להפועל תל אביב את הגב שלכם, התמיכה והנתינה האין סופית, הדרך חזרה למעלה סלולה.

לרגע אסור לנו לשכוח את יקירנו שכבר אינם איתנו עוד, שבכל רגע שעובר יש 133 חטופים שנמצאים בגיהנום – וחובתנו להמשיך ולהדהד, לצעוק את צעקתם – ולהחזיר את כולם הביתה. עכשיו. שיהיה לכולם חג שמח וכשר".


קפטן הקבוצה, דן איינבינדר: "אני רוצה להודות לכל הנוכחים על שהגעתם ועל זה שאתם חלק בלתי נפרד מהדרך שלנו, ברגעים קשים וברגעים טובים יותר. אני יודע שהדברים בעונה הזו הלכו והסתבכו לנו, הפכנו את העונה הזו לקשה יותר ופחות מוצלחת ממה שרצינו וקיווינו. יש לנו משימה עיקרית והיא לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים – ואני בטוח ומאמין שנעשה את זה.

זו גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הזה, אני יודע שקורים כאן הרבה תהליכים טובים ודרך חיובית, שבסוף תניב תוצאות לטווח ארוך, גם אם זה לא נראה ככה עכשיו. חג שמח גם לכל החיילים ששומרים עלינו, בצפון ובדרום – ותפילתנו להשבת כל החטופים בחזרה לביתם. פסח שמח וכשר".


קפטנית קבוצת הבוגרות, אשרת עיני: "זו זכות גדולה להיות חלק ממשפחת הפועל תל אביב, אני חושבת שמאז ה-7 באוקטובר הבנו עד כמה גדולה היא. נפגשנו כולנו, לצערי, גם בהלוויות וגם ברגעים שמחים, ושם גילינו כמה חזקה הקהילה הזו וכמה כוח יש לה. יש לכולנו אחריות לשאת את רוח המועדון על המגרש ומחוצה לו: ערבות הדדית, אהבת האדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין, אהבת המולדת ושאיפה למצוינות – תוך הבנה שאנחנו מייצגים ומייצגות קהילה שהיא הרבה יותר גדולה מאיתנו.

אנחנו לפני חג החירות, אך חירות אמיתית לא תהיה ללא השבת החטופים הביתה בשלום. זו הברכה לחג הזה, שכל עם ישראל יזכה לחגוג בחיק משפחתו. חג פסח שמח".

שחקן קבוצת השווים, עידן לוי: "במועדון הכדורגל הכי מרגש בעולם, מתאמנת קבוצת הכדורגל המרגשת בעולם, הפועל שווים תל אביב. בשקט ובצנעה, במגרש מספר 2 בין חולון ליפו, יש קבוצת שחקנים שמדי שבוע הופכים את העולם המשוגע שלנו למקום סובלני יותר, מכיל יותר ושווה יותר. אנחנו רוצים להודות לכל מי שלוקח חלק בפרויקט השווים, אנחנו מקווים ומצפים שהפרויקט יגדל ויפרח. מאחלים לכולם חג חירות שמח למחלקת הנוער, קבוצת הנשים והקבוצה הבוגרת. זכרו שעבורנו, אין עוד אחרת".

ברצוננו להודות לקנסאי וביסקוטי על הכיבוד העשיר, ולעובדי לאצטדיון בלומפילד על האירוח.