הודעות המועדון

מתווה פיצויים למנויי עונת 2023/24

מערכת האתר

14.2.24

לחדשות נוספות

בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והיעדר הקהל האדום בחלק ממשחקי הבית של הקבוצה, אנו מפרסמים כעת את מתווה הפיצויים למנויי הקבוצה. ניתן לבחור בין ארבע אפשרויות - כל הפרטים לפניכם

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מפרסם היום את מתווה הפיצויים למנויי עונת 2023/24, שלא מימשו את זכאותם להיכנס לחלק ממשחקי הבית של הקבוצה עקב מלחמת ״חרבות ברזל״.

אוהדי הקבוצה הוכיחו בשעות הקשות של המדינה, שהקהילה העוטפת את מועדון הכדורגל הפועל תל אביב היא קהילה חזקה, מגובשת ומאוחדת, אשר לקחה חלק בפעילויות רבות למען משפחות הקורבנות, החטופים – והמפונים מהיישובים הרבים מהעוטף ומצפון הארץ.

בשל פריצת מלחמת ״חרבות ברזל״, משחקי הכדורגל בארץ הופסקו לתקופה של חודשיים, כאשר עם חזרת הליגה, הוטלו מגבלות כניסת קהל לאצטדיונים מטעם פיקוד העורף: תחילה המשחקים נערכו ללא אוהדים באצטדיונים, בהמשך הותר ל-5,000 צופים להיכנס למגרשים - וכעת הוסרו כלל המגבלות.

עם הסרתן של כלל מגבלות פיקוד העורף לגבי נוכחות הקהל במגרשים, אנו מפרסמים כעת את מתווה הפיצויים לרוכשי המנוי העונתי לעונת 2023/24, באופן הבא:

1) תרומה של מלוא הזיכוי לטובת המועדון.

2) תרומה של מלוא הזיכוי עבור מחלקת הנוער/קבוצת הנשים/קבוצת הפועל "שווים" של המועדון.

3) שימוש במלוא הזיכוי לצורך רכישת כרטיסים למשחקי המועדון או רכישת מנוי במכירת המנויים הבאה (עונת 2024/25).

4) פיצוי כספי לבעל המנוי בגובה הזיכוי, סכום אשר ייקבע בסוף עונת המשחקים 2023/24.

לאיזה משחקים ניתן הזיכוי?

  • הפועל ת"א נגד הפועל חיפה שנערך ביום 02/12/2023 – זכאות לכלל בעלי המנויים בשל סגירת היציעים המלאה.
  • הפועל ת"א נגד הפועל חדרה שנערך ביום 09/12/2023 – זכאות לכלל בעלי המנויים בשל סגירת היציעים המלאה.
  • הפועל ת"א נגד מכבי פתח תקווה שנערך ביום 19/12/2023 – זכאות רק לבעלי המנויים שבחרו לא לממש את האופציה להגיע למשחק זה בשל העובדה שנפתח רק ל-5,000 צופים.
  • הפועל ת"א נגד הפועל פתח תקווה שנערך ביום 23/12/2023 – זכאות רק לבעלי המנויים שבחרו לא לממש את האופציה להגיע למשחק זה בשל העובדה שנפתח רק ל-5,000 צופים.

מה סכום הפיצוי?

הזיכוי יהיה בסכום שייקבע בסיום עונת המשחקים על סך החלק היחסי מעלות המנוי ששולמה בפועל עבור המשחקים שהחסיר בעל מנוי על פי המשחקים המפורטים במתווה הזיכויים למנויים.

לא בחרתי/מימשתי את זכותי לקבלת זיכוי

בעל מנוי אשר לא בחר באחת מאפשרויות הזיכוי עד ליום 09/03/2024, ייחשב כמי שתרם את מלוא הזיכוי לטובת מועדון.

לבחירה ומימוש הזיכוי לחצו כאן

לתקנון המתווה לחצו כאן