ראיון

״להיות בהפועל תל אביב זו גאווה עבורי״

מערכת האתר

2.5.23

לחדשות נוספות

הישאם לאיוס, שכבש את שער הניצחון במחזור האחרון, מדבר בראיון לאתר הרשמי על העונה עד כה. הפציעה שעבר, החזרה למגרשים, החיבור עם הקהל וגם: העתיד הקרוב ואליפות אירופה עם הנבחרת

כשהישאם לאיוס חתם בתחילת העונה בהפועל, רבים לא ידעו למה לצפות מהרכש החדש. הצוות המקצועי ידע שמדובר בכישרון מסקרן ובעל פוטנציאל, אך מאידך, כולנו מכירים שחקנים רבים שהגיעו מהליגה הלאומית, לא צלחו את המעבר לליגת העל - וחזרו שוב אל הליגה השנייה.

כבר בנגיעות הראשונות בכדור, ניתן היה לזהות משהו מיוחד בשחקן הצעיר ממעיליא. שילוב של צניעות, רצון עז להצליח ודריבל מדהים, מיקמו אותו בחדרי הלב של אוהדי הקבוצה.

בהמשך העונה לאיוס עבר פציעה שגרמה לו להפסיד חלק גדול מהעונה, אך הוא חזר לעניינים במהרה ושב להציג את היכולת שאפיינה אותו בתחילת העונה. על אף שיש לו 20 הופעות בלבד בליגה, לאיוס מוביל את שחקני ליגת העל בכמות הדרבלים, עם 201. בנוסף, השחקן מחזיק במאזן של 5 שערים ו-5 בישולים בכל המסגרות.

"הפועל תל אביב זה כמו בית בשבילי, התחברתי מאוד למועדון, לאוהדים, לכל הצוות", אמר הישאם לאתר הרשמי, "תמיד אעשה הכל למען הצלחת המועדון ואנסה לשמח את האוהדים שלנו. אני גאה להיות בהפועל".

על המשחק בשבת, אמר לאיוס: "זה משחק על החיים שלנו. אנחנו מתאמנים קשה מאוד ומתכוננים בדרך הכי טובה כדי לבוא מוכנים. נגיע למשחק עם אש בעיניים כדי לנצח. אני בטוח שקהל יגיע בהמוניו וזה יעזור לנו מאוד להשלים את המשימה".

בקיץ הקרוב לאיוס אמור להמריא עם הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה שתתקיים ברומניה. "שמח להיות בנבחרת ישראל, זה כבוד גדול בשבילי. כנבחרת אנחנו חייבים להאמין בעצמנו וביכולות שלנו כדי להגיע רחוק בטורניר. בינתיים אני חושב רק לסיים את העונה בצורה טובה עם הפועל - ואז נתפנה למשימה הבאה".