לקראת משחק

״הפועל תמיד רוצה יותר״

לחדשות נוספות

הערב: פותחים את הסיבוב השני במשחק מול בני סכנין. כל מספרי הסיבוב הראשון ומבט קדימה אל המשך המאבקים. המאמן בורחה לאמה: ״מצפים להשיג את הנקודות שלא השגנו מול מכבי חיפה״

הפועל תפתח הערב את משחקי הסיבוב השני בליגת ONE ZERO בנקאות פרטית דיגיטלית, כשתארח את בני סכנין.

אחרי התיקו במשחק הבית האחרון מול מכבי חיפה, בו הותרה חזרתם ליציעים של כל המנויים - אנו מגיעים לפתיחת הסיבוב השני עם אנרגיות מחודשות ועם מטרות שנרצה להשיג להמשך העונה, להבטיח מקום בפלייאוף העליון והמשך המאבק על כרטיס לאירופה.

בואו לדחוף את הקבוצה בבלומפילד, בכל הכוח!


המספרים מספרים - סיבוב ראשון

13 משחקי ליגה, שהרכיבו את הסיבוב הראשון, חלפו להם, והנה כמה נתונים בולטים מתוכם:

• הפועל צברה 19 נקודות, שהן הכי הרבה באותה נקודת זמן מאז עונת 13/14.

• הפועל סיימה במקום החמישי בטבלה, הכי גבוה באותה נקודת זמן מאז עונת 12/13.

• הפועל הבקיעה 17 שערי זכות, שהם הכי הרבה באותה נקודת זמן מאז עונת 13/14.

• 40% מסך דקות המשחק ניתנו לשחקנים בגיל 23 ומטה.

• את 17 שערי הזכות שהפועל כבשה, הבקיעו תשעה שחקנים שונים.

• הפועל כבשה ארבעה שערים בבלומפילד, במשחק ביתי לראשונה מאז עונת 13/14: 4-0 נגד מכבי חיפה מחזור 28. כבשו להפועל: שי אבוטבול, ישראל זגורי, לוקס סאשה ועומר פדידה

• השער של צ'יבוטה במחזור הפתיחה הוא שער פתיחת עונה המהיר ביותר מאז עונת 2002/03, אז כבש גאבור הולמאי בדקה הראשונה נגד הפועל פ"ת.


ציטוטים לקראת ההתמודדות

מאמן הקבוצה, בורחה לאמה אמר: ״ אנחנו יכולים להיות מרוצים מהביצועים של הסיבוב הראשון. להשיג 19 נקודות מ-39 זה בסדר, אבל הפועל תמיד רוצה יותר. אנחנו נמצאים במקום שמוביל לפלייאוף העליון ונצטרך לשמור עליו״.

עוד אמר המאמן: ״המשחק הקודם נגד סכנין היה קשה - ואנו צופים שגם המשחק הקרוב מולם יהיה כזה. ןש לנו את האוהדים מאחורינו שאנחנו רוצים לשמח, הרגשנו אותם היטב נגד מכבי חיפה ואת התמיכה הענקית שהם הביאו איתם. לכן אנחנו מצפים מחר לשמח אותם ולהביא את 3 הנקודות שלא הצלחנו להשיג נגד מכבי חיפה״.

הבלם בראיין פאסי: ״הסיבוב הראשון היה טוב, עשינו משחקים מצוינים והייתה אנרגיה מצוינת. אנחנו בעמדה טובה לקראת תחילת הסיבוב השני, צפוי לנו משחק קשה מול בני סכנין מאחר וזו קבוצה טובה. כל הקבוצות קצת עייפות עכשיו מאחר ולוח המשחקים הצפוף הוא באמת קשה, אבל נבוא לעשות את המיטב כמו בכל משחק״.

הבלם הוסיף: ״כשחזרנו מפגרת המלחמה היה קשה לשחק בבלומפילד ללא קהל, אבל מול מכבי חיפה הרגשנו את כל האוהדים ואת האנרגיות שהם הביאו איתם. נהנינו לשחק ולהילחם למענם, אני מקווה שבסיבוב השני כולם יוכלו להגיע לכל משחק, שנהנה איתם ונשיג הרבה ניצחונות יחד״.