קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות סגרה את העונה הסדירה עם ניצחון

מערכת האתר

25.4.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו ניצחו 0:2 את בנות טמרה במשחק חוץ קשה – וכעת הן עם הפנים לפלייאוף העליון. סיכום המשחק והעונה הסדירה ומה שצפוי להן בישורת האחרונה של העונה, בכתבה שלפניכם

קבוצת הבוגרות יצאה אמש (רביעי) לבענה, שם התארחה אצל מ.ס בועטות טמרה למחזור ה-22 בליגה הלאומית, שנעל את משחקי העונה הסדירה.

12 דקות מהפתיחה, זואי מגן העבירה רוחב לרחבה, שפגע בשחקנית היריבה ונכנס לשערה – 0:1 להפועל. לאורך ההתמודדות הפועל הגיעה למספר מצבים, אך גם טמרה החמיצה מספר הזדמנויות, ובדומה למשחק הליגה הראשון בין השתיים, שנגמר בניצחון אדום ודחוק 0:1 – הפועל התקשתה. בדקה ה-79 הקפטנית אשרת עיני ניגשה לנקודת הקרן, בעטה את הכדור ישירות לרשת, העלתה אותנו ליתרון של 0:2 וקבעה את תוצאת המשחק.

לאחר הבקעת השער הראשון, השחקניות הניפו חולצה שקיבלו ביום שישי האחרון, כשהשתתפו בציון יום הולדתו ה-50 של אוהד הקבוצה, צחי עידן, שחטוף בשבי.

אז מה היה לנו בעונה הסדירה?

הפועל סגרה סיבוב ראשון יוצא מן הכלל. ב-20 המשחקים ששוחקו, האדומות שלנו ניצחו 19 פעמים, סיימו פעם אחת בתיקו, הבקיעו 94 שערים לעומת 4 ספיגות בלבד – וצברו 58 נקודות מ-60 אפשריות, שממקמות אותן בראש טבלת הליגה.

בפסגת טבלת מלכת השערים של הקבוצה ניצבת סברינה ברטון עם 21 כיבושים. אחריה אשרת עיני  (14), גיל חבצלת (10), אור רפאלי (9), יובל שלום (6) ורוקיה אבו קאעוד (6).

הפנים לפלייאוף

הפועל תחל בשבוע הבא את משחקי הפלייאוף העליון, שמהווים את הישורת האחרונה לעונת 23/24. הפלייאוף העליון יורכב משש קבוצות, כשכל קבוצה תשחק נגד כל קבוצה פעם אחת, כלומר, חמישה משחקים. הפועל ניצבת כאמור בראש הטבלה עם 58 נק', בעוד שיריבותיה, הפועל ב"ש ובועטות טמרה, שרוצות גם הן את הכרטיס לליגת העל, עם 50 נק' כל אחת.

בזכות המיקום בסיום העונה הסדירה, הפועל תפתח את הפלייאוף בשני משחקי בית. מועדים סופיים יימסרו בהמשך.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, רותם שכטר (נועה לוי, 80'), ספיר אלקובי (הדר קלינמן, 80'), פאביולה סאנצ'ס, נועם קדם (הדס פראוור, 46'), קארין סנדל, אשרת עיני, זואי מגן, אנסטסיה חמלבה, יובל שלום (עדן אביב, 80') וסברינה ברטון (רוקיה אבו קאעוד, 85').