קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות ניצחה את בנות יהודה

מערכת האתר

28.3.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו שבו למסלול הניצחונות עם 0:7 בקרב העירוני, והגדילו את הפער בפסגת הטבלה לחמש נקודות. סיכום המשחק לפניכם


קבוצת הבוגרות של המועדון התארחה אמש (רביעי) אצל בנות יהודה, למשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגה הלאומית, רשמה ניצחון גדול ועלתה בחזרה על מסלול הניצחונות.

כזכור, ביום ראשון האחרון הפועל אירחה את פנתרות אשדוד להתמודדות בין שתי קבוצות צמרת, שהסתיימה ב-1:1. זה היה המשחק הראשון העונה בו הקבוצה איבדה נקודות, לאחר 15 ניצחונות מפתיחת העונה. אל המגרש בספורטק דרום הפועל יצאה במטרה לחזור עם שלוש נקודות – וכך עשתה.

כבר מהפתיחה האדומות הראו עליונות. סברינה ברטון, שכבשה במשחק שעבר מול פנתרות אשדוד, עשתה זאת גם הערב, כבר לאחר עשר דקות. אשרת עיני הכפילה כעבור שבע דקות עם בעיטה ממרחק, המגנה נועם קדם בשערה הראשון בקבוצה (הצטרפה בחודש ינואר) כבשה את השלישי, גיל חבצלת קבעה את תוצאת המחצית עם פנדל מדויק בדקה ה-38.

סברינה ברטון רשמה צמד אישי עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, בשערה ה-20 העונה בליגה. 11 דקות אחריה, אשרת עיני השלימה גם היא צמד אישי לאחר בעיטה חופשית ועלתה ל-12 שערי ליגה העונה. יובל שלום המחליפה נעצה את השער השביעי במשחק על סף השריקה לסיום – וקבעה את תוצאת המשחק.

החניכות של אוהד אשכנזי נמצאות במקום הראשון בטבלת הליגה, עם 49 נקודות מתוך 51 אפשריות ומאזן שערים 3:80 (73+). יריבותיה לצמרת, פנתרות אשדוד והפועל ב"ש עם 44 נק' כל אחת – ובזכות הניצחון, הפועל הגדילה מהן את הפער ל-5 נקודות.

ביום שלישי הקרוב (2.4) הפועל תארח במתחם חודורוב את מ.כ הפועל קרית ים לקרב קצוות במסגרת המחזור ה-19 בליגה הלאומית. שעה סופית תימסר בהמשך.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, מעיין פלורסהיים (ספיר אלקובי, 46׳), רותם שכטר, פאביולה סאנצ'ס, נועם קדם (הדר קלינמן, 67׳), קארין סנדל, אשרת עיני, גיל חבצלת, זואי מגן (נועה לוי, 67׳), אנסטסיה חמלבה (הדס פראוור, 56׳) וסברינה ברטון (יובל שלום, 56׳)