מחלקת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

לחדשות נוספות

הנוער סיימו ב-2:2 דרמטי מול מכבי פתח תקווה, הפסד לנערים א' מול נתניה וגם: הנציגים שלנו בנבחרת נערים ב' של ישראל בטורניר הפיתוח של אופ"א. הכתבה המלאה לפניכם


קבוצת הנוער נפרדה ממכבי פתח תקווה בתיקו 2.
לאחר שקטעה במשחק שעבר רצף של שלושה ניצחונות כשהפסידה למכבי נתניה, הפועל יצאה למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה שרחוקה פסע מזכייה באליפות.

על סף הירידה להפסקה הפועל נקלעה לפיגור, כשהיריבה ניצלה ערבוביה ברחבה. בדקה ה-58 סאמי אדם נכנס לרחבה מימין וסחט פנדל – שגיא גניס ניגש לנקודת העונשין, בעט לפינה השמאלית והנגדית של השוער והשווה את התוצאה בשערו התשיעי העונה. לא חלפו שתי דקות וגניס קיבל כדור באגף ימין, הרים לרחבה ומצא את ראשו של אורי עגייב, שבנגיחה מדויקת הפך את התוצאה בשערו השלישי העונה. ארבע דקות לסיום תשעים הדקות הפועל ספגה את שער השוויון – ולא הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ולהנחיל ליריבה הפסד ליגה ראשון לעונה זו.

כשנותרו עוד שבעה משחקים לסיום, החניכים של אוהד קדוסי נשארים במקום הרביעי בטבלת הליגה כשהם עם 39 נקודות מתוך 69 אפשריות ומאזן שערים 31:40 (9+). בשבת הבאה (13.4) יארחו את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, הראל לוי (ליאו בנבניסטי, 68'), יובל טונדובסקי (אבי תורג׳מן, 51׳), רועי לוי, עופר גלברד, בן רבינוביץ׳, עמית למקין (אופק משען, 80׳), אורי עגייב (שאקר אבו חוסין, 80׳), מיליארדו אסרט (יואב כהן, 80׳), שגיא גניס וסאמי אדם.


קבוצת נערים א' הפסידה 4:2 למכבי נתניה.
כשהיא סופרת ארבעה ניצחונות רצופים, הפועל אירחה את נתניה למשחק צמרת.

זה התחיל טוב עבור האדומים, שעלו ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית משער של רון תלמי לאחר בישול של אורי מאיר. נתניה השוותה בדקה ה-3, אך שלוש דקות מפתיחת החצי השני תלמי החזיר את היתרון ורשם צמד אישי והעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה. בהמשך ההתמודדות היריבה איזנה, הפכה את התוצאה והגדילה אותה – והמשחק הסתיים בהפסד 4:2.

כשנותרו עוד חמישה משחקים לסיום העונה, החניכים של שימי אברהם כבר ככל הנראה הבטיחו לפחות את המקום השלישי בטבלת הליגה, בו הם ממוקמים כעת עם 56 נקודות מתוך 69 אפשריות – ומרחק 15 נק' מהמקום הרביעי. המשחק הבא של הקבוצה יהיה חצי גמר גביע המדינה, ביום שני הבא (15.4, 19:00) מול מכבי פתח תקווה באצטדיון רמת גן.


קבוצת נערים ב' נמצאת בפגרת נבחרות, אך בימים אלו חלק משחקניה נמצאים יחד עם נבחרת נערים ב' של ישראל (עד גיל 16) בטורניר הפיתוח של אופ"א.

מסגל קבוצת נערים ב' של המועדון יצאו עם הנבחרת עידו אהרון, אופק צ'יפרוט, איתמר חוסיד, אורי בן לולו ועומרי לוי.

הנבחרת ניצחה 2:4 את סלובקיה בדו קרב פנדלים (אהרון פתח בהרכב, לוי, חוסיד ובן לולו עלו מהספסל והאחרון גם כבש בפנדל), גברה 2:5 על לטביה (בן לולו ולוי פתחו בהרכב וכבשו כ"א, גם חוסיד וצ'יפרוט פתחו, אהרון עלה במחצית) ובהמשך תפגוש את נבחרת מונטנגרו.