קבוצת הבוגרות

ניצחון לקבוצת הבוגרות במשחק העונה

מערכת האתר

18.4.24

לחדשות נוספות

השדות האדומות עשו צעד משמעותי בדרך לעלייה לליגת העל עם 0:4 על השנייה בטבלה, הפועל ב"ש. סיכום המשחק, המשמעות מבחינת הדירוג בטבלה, התגובות ומה שנותר לקבוצה עד לסיום העונה – בכתבה שלפניכם


קבוצת הבוגרות של המועדון אירחה אמש (רביעי) את הפועל ב"ש המדורגת שנייה בטבלה למשחק חשוב בין השתיים הראשונות בטבלת הליגה. רגע לפני שהפלייאוף העליון מתחיל, הפועל רצתה לשפר עמדות ולהגדיל את הפער בפסגת הטבלה – וכך עשתה, בסיום של ערב כדורגל נהדר במתחם חודורוב.

שש דקות מהפתיחה האדומות שלנו עלו ליתרון. סברינה ברטון הרימה לרחבה ולאחר ערבוביה, שחקנית היריבה הבקיעה לשערה. עשר דקות לסיום החצי הראשון נועם קדם דחקה פנימה, כשעטה על ריבאונד מכדור קרן שנהדף – והפועל ירדה להפסקה ביתרון 0:2. בדקה ה-56 אנסטסיה חמלבה קיבלה את הכדור בתוך הרחבה, עצרה ובעטה לפינה התחתונה, שלוש דקות אחריה סברינה ברטון נגחה פנימה בתום התקפה יפיפייה והרמת כדור שקיבלה מכובשת השער השני, נועם קדם. בסיום, 0:4 לאדומות, ששיחקו הפעם בשחור.

עד כמה משמעותי היה הניצחון מבחינת הטבלה? שימו לב:
הפועל ניצבת במקום הראשון בטבלת הליגה, עם 19 משחקים ו-55 נקודות. הפועל ב"ש מהמקום השני צברה 50 נקודות ב-20 משחקים, וסיימה את העונה הסדירה, בזמן שהפועל תסיים אותה בשבוע הבא, במשחק מול בועטות טמרה. במקום השלישי נמצאת מכבי פנתרות אשדוד עם 47 נקודות ב-19 משחקים. נזכיר כי השתיים שיסיימו את העונה בשני המקומות הראשונים יעלו לליגת העל.

מאמן הקבוצה, אוהד אשכנזי, סיכם את ההתמודדות: "היה לנו משחק ממש טוב ומוצלח, מהשנייה הראשונה הגענו כמו שצריך, עוד מהחימום האנרגיות היו נהדרות – יחד עם האווירה המחשמלת מהיציע. עשינו את העבודה כמו שצריך מהרגע הראשון, הבקענו גול מוקדם שעזר לנו להתקדם במשחק. המטרה שלנו עדיין לא הושגה, אנחנו צריכות להמשיך לעבוד קשה, יש לנו עוד שישה משחקים – ואני מקווה שנצלח את המשימה כמה שיותר מוקדם ונשמח את כל האוהדים ואת מי שתומך בנו".

ביום רביעי הבא (24.4, 20:30) הפועל תצא לבענה, למשחק חוץ מול בנות טמרה במסגרת המחזור ה-22 והאחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית. בפלייאוף העליון, שיכלול שש קבוצות, כל אחת תשחק נגד השנייה פעם אחת, סך הכל חמישה משחקי פלייאוף.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, מעיין פלורסהיים, ספיר אלקובי, פאביולה סאנצ'ס (הדר קלינמן, 84'), נועם קדם (רותם שכטר, 73'), קארין סנדל, אשרת עיני, גיל חבצלת (יובל שלום, 59'), זואי מגן (הדס פראוור, 73'), אנסטסיה חמלבה וסברינה ברטון.