סיקור משחק

חשוב מאד, הפועל מנצחת בנתניה

מערכת האתר

4.5.24

לחדשות נוספות

הפועל הכשרה תל אביב מנצחת הערב בנתניה את מכבי המקומית 0:1 משער ניצחון של עמרי אלטמן במסגרת המחזור ה-31 בליגת ONE ZERO בנקאות דיגיטלית

לאחר עשרה מחזורים ללא ניצחון ועם סלים טועמה על הקווים, חוזרת הפועל למסלול הניצחונות עם ניצחון קריטי בנתניה במאבקי ההישרדות.

במשחק לחימה מצוין של החבורה האדומה, ועם ליווי של אלפי אוהדים, שער נגיחה נפלא של עמרי אלטמן לקראת סוף המחצית הראשונה נתן להפועל ניצחון חשוב מאד.

בעקבות הניצחון (ולפני שאר משחקי הפלייאוף התחתון), הפועל מעפילה מעל לקו האדום והיא עם 30 נק' ועם מאזן שערים של 49:35 (14-).

שיחקו בהפועל:

רוי ברנס, טל ארצ'ל, בראיין פאסי, אור ישראלוב, זיו מורגן (דויד קופרמן - 73), דן איינבינדר, רן בנימין, מאוויס צ'יבוטה (איהאב גנאים – 72), הישאם לאיוס (עומר סניור – 90), סתיו טוריאל (אל ים קנצפולסקי – 73), עמרי אלטמן (אלן אוז'בולט – 63)

שפט יגאל פריד באצטדיון העירוני בנתניה.

המשחק הבא של הפועל יהיה מול מ.ס. אשדוד בלומפילד במסגרת המחזור ה-32 בליגת ONE ZERO בנקאות דיגיטלית. המשחק יתקיים ביום שבת ה-11/5 ושעה סופית תפורסם בהמשך השבוע.

יומן אירועים

דקה 19: בעיטה של צ'יבוטה פגעה ביד של יובל שדה ופריד התעלם. צוות ה-VAR בדק כשתי דקות את האירוע והחליט שהבלם לא הגדיל את נפח הגוף.

דקה 25: טוריאל כמעט כבש ישירות מהקרן וניראון עצר, הכדור חזר לקיצוני באדום שהפציץ, בן שבת היה רחוק סנטימטרים משער עצמי אומלל נוסף נגד היריבה.

 

דקה 36: טוריאל הרים כדור ואלטמן נגד עם כל הלב פנימה כדי להטריף אלפי אדומים ביציע. שער ענק.