הודעות המועדון

הפועל תל אביב תשתתף בטורניר ה-TST

מערכת האתר

2.5.23

לחדשות נוספות

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ישתתף בטורניר ה-TST, תחרות כדורגל 7X7, שיתקיים בתאריכים 1-5 ליוני בצפון קרוליינה, ארה"ב. גם אחד משחקני העבר הגדולים של המועדון ייטול חלק

זוהי שנתו הראשונה של טורניר ה-TST שיתקיים בארה"ב, טורניר בו ייקחו חלק 32 קבוצות המתחרות בשיטת נוקאאוט, כאשר המנצחת תזכה במיליון דולר. מעל ל-300 קבוצות הגישו בקשה להשתתף בטורניר והפועל היא הקבוצה הישראלית היחידה שתתחרה בו. בטורניר ישתתפו מועדונים מרחבי העולם - Borussia Dortmund, WestHam United, Wolverhampton Wolves, Wrexham AFC, Charlotte FC, and CF Monterrey.

אחד מבעלי המועדון דיוויד מינצברג, ציין כי: "אנו נרגשים להשתתף בטורניר ה-TST, שיהווה את נקודת הפתיחה למספר רב של אירועים לאורך השנה, שיציינו את חגיגות המאה של המועדון. קבוצת הבעלים החדשה רוצה להודות לקהל המצוין שלנו על תמיכתם המתמשכת. כמו כן, אודה לשחקנים, המאמנים והצוות על עבודתם הקשה לאורך העונה המאתגרת. אנו מאמינים ובטוחים כי הקבוצה תסיים את העונה בחוזקה ותישא את המומנטום לעונה הבאה, בה נחגוג את העבר הייחודי של המועדון - ונתחיל בבניית העתיד".

סגל השחקנים המיוחד שישתתף בטורניר יכלול ברובו את שחקני קבוצת הנוער של המועדון ומספר שחקני בוגרים – ושחקן חיזוק מרגש במיוחד: דגלאס דה סילבה הברזילאי, אשר לבש את מדי הפועל בין השנים 2008 ל-2011. סגל מלא לטורניר יפורסם בימים הקרובים.

ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, הוסיף: "זוהי הזדמנות מצוינת בשביל שחקנינו הצעירים לרכוש ניסיון בטורניר תחרותי ובינלאומי, בתוספת הערך הלימודי הרב שתעניק הנוכחות של שחקן אגדי כמו דגלאס. אנו חשים כבוד לייצג לא רק את המועדון, אלא גם את ישראל כולה בטורניר. נשחק במטרה לנצח".

ה-TST ישודר בערוצים לינאריים ואינטרנטיים בארה"ב ומספר מדינות נוספות. מידע בנוגע לאפשרויות הצפייה בישראל יפורסם בשבועות הקרובים.

מייסד ומנכ"ל הטורניר, ג'ון מוגר: "בטורניר ישתתפו מספר רב של קבוצות מובילות מכל רחבי העולם, אנו נרגשים מכך שהקבוצה הישראלית הראשונה שתשתתף בו תהיה הפועל תל אביב, מדובר בתוספת כוח משמעותית לטורניר".

אפשרויות חסות פתוחים לחברות וארגונים המעוניינים להיות שותפינו בהשתתפות בטורניר ה-TST, למידע נוסף אנא צרו קשר בעזרת כתובת זו: sponsorship@hapoeltlv.com

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:
פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
טוויטר

למידע נוסף אודות הטורניר