הודעות המועדון

היריבות של הפועל תל אביב בשלב הבתים בטורניר ה-TST

מערכת האתר

4.5.23

לחדשות נוספות

לוחות הזמנים והיריבות של הפועל תל אביב בטורניר הכדורגל בארה"ב, בו המנצחת תזכה במיליון דולר, נחשפים. הקבוצה שובצה לבית C, כאשר המשחק הראשון יתקיים ב-1 ליוני מול יריבה מוושינגטון

טורניר ה-TST, טורניר ה-7X7 בארה"ב בשיטת "המנצח זוכה בכל" (מיליון דולר) בו הקבוצה תיטול חלק, הכריז היום על שיבוצה ולוחות הזמנים של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, כחלק מחשיפת השיבוץ ל-32 הקבוצות לטורניר הראשון מסוגו שיתקיים בקארי, צפון קרולינה ב-1 עד ה-4 ליוני.

בדומה לגביע העולם, 32 המשתתפות מתחלקות ל-8 בתים של 4 קבוצות. הפועל תל אביב שובצה בבית C, בה יתחרו Club Necaxa, SLC FC, Virginia Dream.

את סגל הקבוצה יוביל אגדת הקבוצה דאגלס דה סילבה, ביחד עם מספר צעירים בולטים כ-אריאל כהן, ליעד רמות, עומר סניור, עידו שרון וכמו כן ישתתף בטורניר השוער האמריקאי יהודי מאט פרנק.

כל הקבוצות ישחקו 3 משחקים בשלב הבתים, שיתקיימו ביום חמישי (1.6) ושישי (2.6). שתי הקבוצות שיסיימו במקומות הראשונים יתקדמו לשלב ההצלבה (16 קבוצות סה"כ), שיתחיל בערב יום שישי, ה-2 ליוני. רבעי הגמר וחצאי הגמר ישוחקו ביום שבת, ה-3 ליוני. משחק האליפות, בו הזוכה תקבל מיליון דולר, ישוחק ביום ראשון, ה-4 ליוני.

יריבתה הראשונה של הפועל תל אביב היא Virginia Dream, המשחק יתקיים ב-1 ליוני בשעה  15:45שעון ישראל. משחקה השני של הקבוצה יתקיים נגד Necaxa בשעות הערב של אותו היום, בשעה 23:15 שעון ישראל. המשחק האחרון של הפועל בשלב הבתים יתקיים במהלך ה-2 ליוני, בשעה 15:30 שעון ישראל, היריבה  תהיה SLC FC.

הכירו את היריבות

Necaxa משחקת בליגה המקסיקנית הראשונה – ושחקן העבר, מזוט אוזיל, כמו גם כוכה ה-NBA לשעבר שון מריון, הם חלק מקבוצת הבעלות שלה. מרבית הסגל יורכב משחקני עבר של המועדון, כולל פאולו צ'אבז, שהופיע 30 פעמים בנבחרת הלאומית של מקסיקו בין השנים 1997-2000.

SLC FC היא הנציגה היחידה של קנדה בטורניר - והסגל שלה מורכב מכמה מכוכביה הבולטים של נבחרת הפוטסל הקנדית ומספר שחקנים מהליגה החצי מקצוענית של אונטריו (ליגה שלישית בקנדה).

Virginia Dream היא קבוצה חצי מקצוענית שאת הסגל שלה מעטרים מספר שחקני כדורגל של אוניברסיטת וירג'יניה וילידי וושינגטון והסביבה.

מידע נוסף אודות הטורניר ואפשרויות הצפייה

כל משחקי ה-TST יהיו זמינים לצפייה במהלך הטורניר, כאשר אפשרויות צפייה בישראל ישוחררו בהקדם. שעות המשחק עלולים להשתנות עד תחילת הטורניר.

בנוסף להפועל תל אביב, ישתתפו בטורניר מספר קבוצות בולטות כדוגמת Borussia Dortmund, West Ham, .Wolverhampton, Wrexham, Serie B’s Como 1907, MLS’s Charlotte FC

שחקנים בולטים שישתתפו בטורניר כוללים בין היתר את ססק פברגאס (Como) קלינט דמפסי (Team Dempsey), לנדון דונובן (Sneaky Fox FC) ומשפיען הרשת הפופולרי נואה בק (Borussia Dortmund).

 מעוניינים ללמוד יותר אודות ה-TST ולהצטרף לרשימת ההמתנה לכרטיסים?

בקרו באתר: TheTournament.com/TST/ticket-waitlist או עקבו אחרי העדכונים בטוויטר ובאינסטגרם הרשמי של הטורניר @TST7v7

 אודות TBT אחזקות

החברה שהוקמה ב-2014, מתמחה באירוח אירועי ספורט בפרופיל גבוה - המופצים ברחבי העולם. התחרות הראשונה של החברה, ה-TBT (טורניר הכדורסל), הכתירה 9 אלופות עד היום, העניק יותר מ-$12 מיליון בפרסים והוביל מהלכים חדשניים כדוגמת סיומת Elam וחגיגת סוף המשחק הייחודית שלה, שאומצה מאז על ידי ה-NBA וה-NCAA. ה-TST יהיה האירוע הראשון של החברה מחוץ לענף הכדורסל. למידע נוסף על החברה ונכסיה השוני, בקרו ב- TheTournament.com