הודעות המועדון

שלושים ימים מאז פרצה מלחמת חרבות הברזל

מערכת האתר

6.11.23

לחדשות נוספות

אוהדי הפועל תל אביב היקרים,

עבר חודש מאז פרצה המלחמה, אשר גבתה מחיר עצום של נרצחים וחטופים, ביניהם גם אוהדים רבים של הקבוצה. עשרות אלפי משפחות נאלצו להתפנות מבתיהן, ואין כמעט בית בישראל שאינו חווה בימים אלה את השכול והכאב. בתקופה כזו, מקדיש המועדון את מירב המאמצים כדי להעניק חום ותמיכה למשפחות השכולות, לבקר את הפצועים בבתי החולים ולהיפגש עם משפחות וילדים מהדרום ומהצפון לכמה שעות של הפוגה והנאה.

נמשיך ללוות ולתמוך במשפחתו של אלון שמלי ז"ל, עוזר מאמן נערים א' שנרצח בפיגוע במצרים, ובמשפחתו של אוהד הקבוצה צחי עידן אשר נחטף לעזה.

לצד זאת, ולמרות הקושי והכאב, חזרו בהדרגה הקבוצות הבכירות של המועדון לשגרת אימונים, ביניהן קבוצת הנשים, קבוצת הנוער, וקבוצות הנערים. הקבוצה הבוגרת שבה לשגרת אימונים מלאה, ובתקופה הקרובה היא תקיים כמה משחקי אימון (נגד הפועל פ"ת, מכבי פ"ת ונס ציונה) בכדי להיערך בצורה מיטבית לחזרה המתוכננת של הליגה.

לצד המאמן הראשי החדש, בורחה לאמה, שב השבוע ארצה מאמן הכושר הראשי מאורו זנוגוארה שחזר מספרד והצטרף לאימונים. אנשי המועדון נמצאים בקשר רציף עם השחקנים הזרים השוהים כעת בחו''ל ושומרים על שגרת אימונים בארצותיהם, כאשר רובם הצטרפו לאימונים שוטפים של קבוצות מקומיות.

אמיליוס זובאס ובראיין פאסי אמורים ליטול חלק במשחקי נבחרותיהם בפגרת הנבחרות הקרובה. נועם בונה ישוב הלילה לישראל. האנליסט הראשי דימיטריס גומאס הודיע כי הוא עוזב את תפקידו לאור מצב החירום, ובמקומו מונה לתפקיד טל אנוך.

בעתיד הקרוב נמשיך להוקיר תודה ולהנציח את שמם של הנופלים, ולתמוך בתקומה של יישובי הנגב המערבי במסגרת יוזמות שונות שאותן נוביל וניקח בהן חלק. בנסיבות שנוצרו, אנו עושים את המיטב בכדי לקיים שגרה מקצועית מקסימלית, לצד פעילות קהילתית תומכת ומחזקת.

כולנו תקווה כי יבואו בקרוב ימים שקטים יותר לעם ישראל, אמן.