ראיון

רודריגס: "נצטרך להתכונן לכל משחק לגופו – ולנסות לנצח בכולם"

מערכת האתר

7.7.2023

לחדשות נוספות

לאחר שסיים שבוע אימונים ראשון כשחקן הפועל תל אביב, קשר הרכש החדש, חוסה רודריגס, התפנה לשוחח איתנו על ההחלטה להגיע להפועל, האהבה שהוא מקבל מהקהל והמטרות לעונה הקרובה. הראיון המלא בפנים

אחד משחקני הרכש הבולטים שהקבוצה צירפה הקיץ הוא הקשר הספרדי חוסה רודריגס, שחקן עתיר ניסיון בליגה הישראלית. כבר מהאימון הראשון התרשמנו מיכולתו המקצועית והאישיות הנהדרת, ממי שצפוי להיות אחד הברגים החשובים בקבוצה.

חוסה שיחק בארץ במשך שלוש שנים, במדי מכבי ת"א ומכבי חיפה. "אני אוהב את המדינה", סיפר בפתיחת הראיון, "למשפחה שלי היה מאוד חשוב לבוא לפה, אשתי מאוד רצתה לחזור לתל אביב. הייתי שחקן חופשי וקיבלתי עוד הצעות, אבל הבעלים החדשים יצרו איתי קשר ומיד החלטתי שאני מגיע".

כשנשאל מה הוא יודע על הפועל, אמר הקשר: "דיברתי עם פאבלו (גונזאלס), כולם מכבדים מאוד את הפועל תל אביב, אני יודע שבשנים האחרונות המועדון לא זכה בתארים, אבל עדיין מדובר באחד המועדונים הגדולים בישראל".

באימון הפתיחה וגם ברשתות החברתיות, חוסה מקבל את אהבת הקהל האדום. "זה מאוד חשוב לי שהאוהדים יאהבו אותי, זה גורם לי להרגיש יותר בנוח בישראל, זו אחת הסיבות העיקריות שהגעתי למועדון", הוסיף רודריגס.

בעוד פחות מחודש הקבוצה תפתח את משחקי גביע הטוטו - ובסוף אוגוסט תתחיל את משחקי הליגה. כשנשאל על המטרות לעונה הקרובה, ענה הקשר: "זה מאוד ברור עבורי. אני לא רוצה להפסיד, אני רוצה לנצח בכל המשחקים. המטרה שלי היא לא לחשוב עכשיו על מקום מסוים, מקום רביעי או אליפות, אלא לחשוב ממשחק למשחק ולנסות לנצח את כולם".

רודריגס סיפר על ההתרשמות שלו מהמאמן החדש מייקל ואלקאניס לאחר שבוע ראשון של אימונים: "המאמן יודע מה הוא רוצה, המנטליות שלו, מהאימון הראשון, אני חושב שהוא מאמן מאוד קשוח".

הקשר סיכם את הראיון עם מסר לאוהדים: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות ביחד, במיוחד בזמנים קשים - ואני בטוח שכולם ייהנו בעונה הזו".