הודעות המועדון

קיר הנצחה לזכר אריק איינשטיין נחנך במתחם חודורוב

מערכת האתר

26.11.23

לחדשות נוספות

עשור לפטירתו של הזמר, היוצר והאוהד מספר 1 שלנו: בטקס מרגש להסרת הלוט ובהשתתפות קבוצת הנוער, צוות ונציגי ההנהלה, נחנך ציור הקיר המרשים של האמן רמי מאירי

במלאת עשור לפטירתו של אריק איינשטיין ז״ל, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב חונך היום (ראשון) קיר הנצחה מיוחד לזכרו במתחם האימונים חודורוב. על הקיר מוצגת דמותו של הזמר, היוצר, השחקן - והאוהד מספר 1, אריק איינשטיין, לצד ציטוט מהשיר ״עוף גוזל״, אותו כתב.

את קיר ההנצחה צייר אחד מאומני הקיר הגדולים בישראל, רמי מאירי. קיר ההנצחה נמצא בכניסה למגרש האימונים המרכזי במתחם חודורוב.
דרך שער הכניסה למגרש זה עוברים מדי יום מאות ילדות וילדים, נערות ונערים, מאמנות ומאמנים אדומות ואדומים, שמהווים מרכיב חשוב מהפסיפס האנושי של הפועל תל אביב - וחלק מדור העתיד של המועדון.

בכל פעם שיעברו לצד קיר ההנצחה החדש, עליו יתנוסס הציטוט המפורסם "עוף גוזל, חתוך את השמיים, טוס לאן שבא לך", יתבוננו אנשי מחלקת הנוער בדמותו של מי שתרם רבות לעיצוב התרבות הישראלית - ובפרט לזו של הפועל תל אביב.

בטקס הסרת הלוט שנערך היום השתתפו שחקני קבוצת הנוער והצוות המקצועי, שחקן העבר יוסי זאנה, נציגי ההנהלה, האמן רמי מאירי וחברו הטוב של אריק איינשטיין, העיתונאי הוותיק אביעד פוהרילס, שגם סיפר על מערכת היחסים שלהם ועל הפרידה. לשחקנים נערך חידון נושא פרסים על חייו של הזמר – ושיריו נוגנו ברקע.