קבוצת הבוגרות

קבוצת הנשים ניצחה ועלתה למקום הראשון

מערכת האתר

30.1.24

לחדשות נוספות

קבוצת הבוגרות גברה 1:7 על קרית ים, שמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה ועלתה לראש הטבלה. הסיכום המלא לפניכם


קבוצת הבוגרות של המועדון יצאה אמש (שני) לקרית ים, שם פגשה את הקבוצה המקומית במסגרת המחזור השמיני של הליגה הלאומית.

המשחק, שהתנהל תחת מזג אוויר חורפי במיוחד, היה כבר מההתחלה בשליטה אדומה.

שלוש דקות מהפתיחה, יובל שלום בשערה השני העונה העלתה אותנו ליתרון מוקדם, הבלמית פאביולה סאנצ׳ס הכפילה כעבור שש דקות בשערה השני ברציפות, לאחר שבמשחק הקודם מול פנתרות אשדוד כבשה את שער הבכורה שלה בקבוצה.

בין הדקות 24-41, החלוצה האמריקאית סברינה ברטון כבשה ארבעה שערים, שהעלו את מאזנה העונה ל-17 כיבושים (!), והפועל ירדה למחצית ביתרון 0:6. אשרת עיני כבשה את השביעי בדקה ה-54, ובהמשך הקבוצה ספגה את שער החובה הראשון שלה העונה - וקרית ים רק צימקה את התוצאה. 1:7 בסיום.

החניכות של אוהד אשכנזי עלו למקום הראשון בטבלת הליגה, כשהשתוו במספר המשחקים להפועל באר שבע - והן עם 24 נקודות מתוך 24 אפשריות, מאזן מושלם עד כה והפרש שערים של 38+ (1:39). בשלישי הבא (6.2) הן יתארחו אצל אותה הפועל באר שבע לקרב צמרת לוהט.

החלוצה יובל שלום סיכמה את ההתמודדות: "התחלנו את המשחק בצורה חזקה. הנענו כדור, הגנו, עשינו סוויצ'ים כשצריך, יצאנו למתפרצות וכבשנו שערים. הבקעתי את הגול הראשון במשחק ואני מקדישה אותו לזכרה של יעל בנאטאס ז"ל, שחקנית ששיחקה איתי בקבוצה הראשונה שלי, מכבי יבנה, והייתה אוהדת הפועל הדוקה. אני משתתפת בצער המשפחה, האוהדים וכל מי שהכיר אותה".

"זו השנה השלישית שלי בהפועל, וכל שנה ניתן לראות את גרף ההשתפרות שלנו - מצד המאמן וההנהלה, הוסיפה יובל. "התנאים הטובים משפיעים לטובה על השחקניות, גם סגל השחקניות החזק והעובדה כי ההרכב שלנו טוב ושחקניות הספסל שלא משנה באיזה דקה הן נכנסות - נותנות את כל כולן. יש לנו מטרה אחת העונה והיא עלייה לליגת העל, אני מקווה שנשמח את האוהדים שלנו - אני בטוחה וסומכת על הקבוצה שלי שנעמוד בה".

שיחקו בהפועל: הילי כליף (אביגיל וולק, 46׳), מעיין פלורסהיים, פאביולה סאנצ'ס, רותם שכטר, אשרת עיני, קארין סנדל (נועה לוי, 55׳), מור שקד (גיל חבצלת, 45'), זואי מגן, אנסטסיה חמלבה (רויקה אבו קאעוד, 55׳), אור רפאלי וסברינה ברטון (אור רפאלי, 45')