קבוצת הבוגרות

קבוצת הנשים ניצחה את בית"ר ירושלים

מערכת האתר

20.9.23

לחדשות נוספות

קבוצת הבוגרות רשמה ניצחון ליגה שני העונה, כשגברה 0-4 על הירושלמיות. סברינה ברטון, שכבשה שלושער: ״לא היינו במיטבנו, אבל עשינו את מה שהיה צריך״

האדומות שלנו אירחו את היריבה מירושלים למשחק פיקנטי – כבשו ארבעה שערים ורשמו ניצחון שני בשני משחקי פתיחת העונה.

הפועל, שהגיעה אחרי ניצחון 0-9 על בנות עראבה במחזור הפתיחה, עלתה ליתרון מהיר כבר בחלוף חמש דקות, כשסברינה ברטון נכנסה לעומק, קיבלה את הכדור וכבשה עם הרבה נחישות. בדקה ה-19 אילונה חולתי שלחה כדור עומק לאנסטסיה חמלבה, שהרימה את הכדור לעבר סברינה ברטון - שנגחה פנימה והשלימה צמד.

על סף שריקת הסיום, הפועל כבשה שני שערים נוספים. חמלבה שוב עשתה תנועה נהדרת באגף, העבירה לברטון שהשלימה שלושער. אור רפאלי קינחה עם השער הרביעי אחרי דאבל פס נאה עם עדן אביב.

שיחקו בהפועל: הילי כליף; ספיר אלקובי (הדר קלינמן, 85׳), פאביולה סאנצ׳ס, אילונה חולתי, רותם שכטר (עדן אביב, 70׳); אשרת עיני, הדס פראוור (גיל חבצלת, 59׳), אנסטסיה חמלבה; זואי מגן, אור רפאלי וסברינה ברטון.

מאמן הקבוצה, אוהד אשכנזי, אמר: "קודם כל זה היה משחק בית ראשון שלנו העונה, ואני רוצה להגיד תודה רבה לקהל הגדול שהגיע, אנחנו מצפים להמשיך ולראות כאן עוד ועוד אוהדים. הכניסה ללא תשלום ואתם מוזמנים באהבה״.

״למען האמת, המשחק שלנו היום לא כל כך טוב״ שיתף המאמן בגלוי. ״לא מצאנו את הפתרונות והיינו מאוד מפוזרות. שהמשחק רץ יותר מדי לטובתנו, אז קורה ששוכחות את העקרונות שלנו והדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. כל מיני דברים קטנים שנרצה לראות יותר בהמשך. סך הכל, זה ניצחון שני, ממשיכים קדימה לעבר המטרה – ליגת העל״.

כובשת השלושער, החלוצה האמריקאית סברינה ברטון, סיכמה את המשחק: ״אני חושבת לא שיחקנו במיטבנו, אבל עשינו את מה שהיה צריך. השחקניות רצו ברגעים הנכונים והצלחנו לסיים את המשחק עם ניצחון יפה ודי מוצדק. אנחנו עובדות ממש קשה על התפקידים והתנועה במגרש, ולמרות שזה לא היה לאורך כל המשחק - מצאנו את הזמן לעשות זאת״.

״עד כה, העונה הזו ממש מרגשת״ הוסיפה סברינה. ״זאת העונה החמישית שלי כאן, וההתקדמות של הקבוצה ושל השחקניות בפרט מהעונה הראשונה ועד היום היא מדהימה, עבור כל אחת. הקבוצה הזו מלאה באנרגיות חיוביות עם רצון לתקוף את היריבה במגרש. העונה הזו הולכת להיות עונה מדהימה עם שחקניות מיוחדות״.