קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות פתחה סיבוב שני ברגל ימין

מערכת האתר

21.2.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו ניצחו את בנות עראבה, רשמו התחלה חיובית לסיבוב המשחקים השני בליגה – ושמרו על המאזן המושלם שלהן מפתיחת העונה: "נצטרך להמשיך בדיוק בדרך הזו ולהמשיך לדחוף את עצמנו קדימה". סיכום המשחק לפניכם

קבוצת הבוגרות החלה אמש (שלישי) את משחקי הסיבוב השני בליגה הלאומית, כשאירחה את בנות עראבה במסגרת המחזור ה-12.

הפועל הגיעה למשחק אחרי שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה בזכות ניצחון 0:7 על בועטות טמרה, יומיים אחרי שניצחה אותה 0:1 במסגרת הליגה.

כבר מהפתיחה הפועל גילתה עליונות. שלוש דקות לתוך המשחק גיל חבצלת העלתה אותנו ליתרון מהיר, אנסטסיה חמלבה הכפילה כעבור שלוש דקות ויובל שלום כבשה את השלישי בדקה ה-13. גיל חבצלת הוסיפה שער נוסף ורשמה צמד בדקה ה-24, במה שהוריד אותנו למחצית ביתרון 0:4. יובל שלום השלימה צמד ארבע דקות לתוך החצי השני, פאביולה סאנצ'ס בעטה פנימה בדקה ה-63 ואשרת עיני כבשה חמש דקות אחריה. השחקנית הצעירה רויקה אבו קאעוד רשמה שער ראשון בבוגרות וחתמה את תוצאת המשחק רבע שעה לסיום.

החניכות של אוהד אשכנזי שומרות על מאזן מושלם של מאה אחוזי הצלחה, שהושגו בזכות 11 ניצחונות ב-11 המשחקים שנערכו העונה. הן במקום הראשון בטבלת הליגה, מרחק חמש נקודות מהמקום השני ושבע נקודות מהמקום השלישי, עם 33 נקודות והפרש שערים 2:51.

מאמן הקבוצה, אוהד אשכנזי, סיכם את ההתמודדות: ״התחלנו סיבוב שני ברגל ימין, המשחק היה טוב מאוד כבר מהדקה הראשונה. אנחנו צריכות להמשיך להתחיל משחקים בדיוק בקצב הזה, משחק שעבר התחלנו לא טוב והוא הסתיים ב-0:1 קטן. אני שמח שהבנות היו בקצב גבוה עד לדקה ה-90, זה מה שצריך לעשות כדי לנצח משחקים ולגמור אותם כמה שיותר מוקדם״.

כשנשאל מה על הקבוצה לעשות כדי לרשום סיבוב שני מוצלח כמו הסיבוב הראשון ענה: ״אנחנו צריכות להמשיך באותה דרך, שהקבוצה תמשיך להתפתח ולשאוף קדימה, תמשיך להתקדם במקצועי ובחברתי, ולדחוף את עצמנו עד הקצה כדי לעלות ליגה. כמובן שנצטרך להמשיך לנצח את המשחקים ולשמור על היכולת הטובה שאנחנו מציגות; הבקעת השערים ומשחק ההגנה״.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, רותם שכטר, פאביולה סאנצ׳ס (הדר קלינמן, 63׳), מעיין פלורסהיים (ספיר אלקובי, 63׳), אשרת עיני, קארין סנדל, גיל חבצלת (נועה לוי, 63׳), זואי מגן, אנסטסיה חמלבה, אור רפאלי ויובל שלום (רויקה אבו קאעוד, 63׳).