קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות סגרה סיבוב ראשון מושלם

מערכת האתר

14.2.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו ניצחו 0-1 קטן וחשוב את מ.ס בועטות טמרה והגדילו את הפער בפסגה: "למרות משחק לא טוב, כיף לסיים סיבוב ראשון מוצלח". סיכום המשחק לפניכם


קבוצת הבוגרות אירחה אמש (שלישי) את מ.ס בועטות טמרה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית, ניצחה 0:1 קטן ולקחה שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.

הפועל התמודדה עם מספר חיסורים של כמה שחקניות, שלא שותפו. בהרכב הקבוצה עלו בפעם הראשונה שתי שחקניות צעירות אשר עלו השנה מקבוצת הנערות של המועדון: רויקה אבו קאעוד ונועה לוי.

כבר מפתיחת המשחק הקבוצה התקשתה, ובפעם השנייה העונה סיימה את המחצית הראשונה ללא הבקעת שער. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, גיל חבצלת השתלטה על כדור ארוך שהגיע מהבלמית פאביולה סאנצ'ס ובעטה את הכדור בין רגליה של השוערת – היישר לרשת. עד לסיום הפועל שמרה על התוצאה.

החניכות של אוהד אשכנזי הגדילו את הפער שלהן מהמקום השני לחמש נקודות, ונמצאות כמובן בראש טבלת הליגה עם 30 נקודות מתוך 30 אפשריות, ומאזן שערים חיובי של 2:43 (41+).

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית הסתיים אמש, והפועל כאמור סיימה אותו עם מאה אחוזי הצלחה. בליגה הלאומית ישנן 11 קבוצות, כך שלכל קבוצה עשרה משחקים בסיבוב – ובכל מחזור קבוצה אחת חופשיה (מספר אי זוגי של קבוצות).

כבר מחר (חמישי, 20:30) הפועל תצא לבענה שבצפון, שם תפגוש את אותה טמרה למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

מאמן הקבוצה, אוהד אשכנזי: ״חזרנו הביתה אחרי שלושה משחקי חוץ קשים, כיף מאוד לשחק במתחם חודורוב. כיף גם לסגור את הסיבוב הראשון, שהיה מושלם מבחינתנו - ואנחנו צריכות להתחיל טוב את סבב המשחקים הבא. השחקניות מאוד עייפות מהמשחק האחרון, עלינו קצת פחות כשירות להתמודדות. המשחק היום היה לא טוב בכלל, היו חלקים שלא הזזנו את הכדור כמו שצריך, לא שלטנו בקצב, הריכוז שלנו לא היה במיטבו במה שהתבטא בפעולות האחרונות ובשליש המרכזי. אנחנו צריכות להתעלות על זה ולעשות עבודה יותר טובה״.

לקראת משחק הגביע שיתקיים מחר: ״הגביע תמיד מרגש, זה תמיד כיף ושונה מאוד מהמטרה שלנו בליגה. ברור שהמטרה היא לנצח, לנסות לעלות כמה שיותר גבוה במפעל הזה ולהנות מהחוויה. נרצה גם לצבור כמה שיותר דקות משחק לשחקניות, דבר שטוב לנו. נבוא למשחק מול אותה יריבה (טמרה) וננסה לתקן את הדברים שהיו לנו פחות טובים במשחק היום״.

כובשת שער הניצחון, גיל חבצלת: ״תמיד כיף לכבוש, במיוחד שזה שער ניצחון. היה משחק קשה אבל העיקר שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. הפנים קדימה למשחק הגביע ביום חמישי נגד אותה קבוצה, אני מקווה שנבוא ונראה יכולת יותר טובה מהיום״.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, רותם שכטר, פאביולה סאנצ'ס, אשרת עיני, קארין סנדל, גיל חבצלת, אנסטסיה חמלבה, רויקה אבו קאעוד, זואי מגן (מעיין פלורסהיים, 80'), נועה לוי ויובל שלום.