קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות ניצחה במשחק העונה

מערכת האתר

7.2.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו חזרו מבאר שבע עם ניצחון 1:3 במשחק בין שתי הראשונות בטבלה, במה שביסס אותן בפסגת הטבלה: "יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור למען השגת המטרה"

קבוצת הבוגרות שלנו רשמה אמש ניצחון גדול במשחק העונה נגד הפועל באר שבע, כשגברה 1:3 עם שלושה שערים שנכבשו עוד במחצית הראשונה – והגדילה את הפער בפסגת הטבלה.

הפועל עלתה ליתרון מוקדם תשע דקות מהפתיחה, כשגיל חבצלת שלחה כדור עומק לאנסטסיה חמלבה, שהגיע לאחד מול השוערת ובעטה לפינה הרחוקה. עבור חמלבה, השחקנית הרוסיה שלנו, זהו שער ליגה השני העונה. בדקה ה-37 התוצאה הוכפלה: לחץ אחרי איבוד כדור הוביל את הכדור לאור רפאלי, שמסרה ליובל שלום שכבשה בבעיטה מ-16 מטרים את שערה השלישי העונה. שלוש דקות לאחר מכן רפאלי שלחה כדור ארוך לחמלבה, שעברה את השוערת, והגביה את הכדור לראשה של מור שקד, שנגחה פנימה את השער השלישי.

המאמן אוהד אשכנזי סיכם את המשחק: "המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת, שיחקנו כדורגל, הזזנו את הכדור, הנענו את הכדור, שיחקנו לעומק וניצלנו את היתרון ההתקפי שלנו. אחרי שירדנו להפסקה ביתרון 0:3. בתחילת המחצית השנייה ספגנו שער וקצת נבהלנו ממנו, באר שבע שלחה הרבה שחקניות קדימה והתקשנו לתקוף. הרגענו את המשחק, שלטנו בקצב – וסיימנו בניצחון. זה היה משחק עונה ראשון שלנו, השחקניות נתנו הכל מעצמן מעל ומעבר עם משחק הגנה יוצא מן הכלל. אנחנו צריכות להמשיך בדרך שלנו, אנחנו באמצע העונה ויש לנו דרך ארוכה לעבור למען להשגת המטרה - ליגת העל".

בזכות הניצחון, הפועל התבססה במקום הראשון בטבלה, המוביל כמובן לליגת העל. היא עם 27 נקודות מ-27 אפשריות, מאה אחוזי הצלחה בתשעה משחקי הפתיחה. הפועל ב"ש נמצאת במקום השני עם 23 נקודות ומשחק אחד יותר מאיתנו, פנתרות אשדוד מאחוריה עם 22 נק'. להפועל מאזן שערים של 2:42.

את הקבוצה ליוו אמש 15 אוהדות ואוהדים, שדחפו אותה מהציע כל הדרך לניצחון החשוב. לאורך ההתמודדות היה ערפל קל, שהתגבר בצורה משמעותית ברבע השעה האחרונה.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, מעיין פלורסהיים, פאיובלה סאנצ'ס, אשרת עיני, קארין סנדל, מור שקד (סברינה ברטון, 46'), גיל חבצלת (רותם שכטר, 55'), זואי מגן, אנסטסיה חמלבה, אור רפאלי ויובל שלום.