קבוצת הבוגרות

קבוצת הבוגרות מארחת את פנתרות אשדוד למשחק צמרת

מערכת האתר

24.3.24

לחדשות נוספות

הפועל תארח הערב (20:30, מתחם חודורוב) את מכבי פנתרות אשדוד למשחק משמעותי במאבק העלייה לליגה הראשונה - ואנחנו צריכות את הדחיפה שלכם/ן מהיציע. בואו לקרוא את כל מה שרלוונטי לקראת ההתמודדות


הטבלה מספרת

הפועל מגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלה (45 נקודות), אשדוד מהמקום השני (43 נקודות) והפועל ב״ש נושפת בעורפן (41 נקודות). יודגש כי להפועל משחק חסר, מול בנות יהודה ת״א, שיושלם ביום חמישי הקרוב, במסגרת המחזור ה-17 - כך שנכון לעת זו יריבותינו שיחקו 16 משחקים לעומת 15 שלנו. נזכיר כי בסיום העונה, לאחר הפלייאוף, שתי הקבוצות שיסיימו בשני המקומות הראשונים יעלו לליגה הבכירה.


על היריבה

מכבי פנתרות אשדוד הוא מועדון כדורגל די חדש, שהוקם בעונת 21/22. בסוף העונה שעברה הקבוצה העפילה לליגה הלאומית, ועם כוונות לרשום עליית ליגה שנייה ברציפות, פתחה בסערה את העונה הנוכחית – כשהיא ממוקמת כאמור במקום השני בטבלה.

ב-16 משחקי הליגה ששיחקה עד כה, פנתרות אשדוד ניצחה 14 פעמים, סיימה בתיקו פעם אחת (עם הפועל ב״ש) והפסידה פעם אחת (להפועל, במפגש בקודם). היא כבשה את מספר השערים הגבוה ביותר מבין קבוצות הליגה (77 שערי זכות) וספגה 14 פעמים.


המשחק הקודם

במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, שהיה למעשה גם הראשון, הפועל ניצחה 0:4. הבלמית פאיובלה סאנצ׳ס כבשה בדקה התשיעית, אור רפאלי (54׳) ואשרת עיני (56׳) הגדילו. היריבה נשארה בעשר שחקניות בדקה ה-65, ואנסטסיה חמלבה קבעה את תוצאת המשחק (82׳).

השדות האדומות צריכות את הדחיפה שלכם/ן מהיציע היום, במשחק ביתי שהחשיבות שלו ברורה לכולם/ן. הכניסה חופשית, יאללה הפועל!