קבוצת שווים

פירמת Deloitte ישראל תשמש כספונסרית לקבוצת הכדורגל "הפועל שווים" תל אביב

מערכת האתר

11.2.24

לחדשות נוספות

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל "הפועל שווים" תל אביב לעונת 2024. החסות הושקה במשחק ידידות בין חברי קבוצת "הפועל שווים" לבין הנבחרת של Deloitte. הפירמה מצטרפת לבית ההשקעות IBI שמעניקה חסות לקבוצה מתחילת העונה

ספונסרית חדשה לקבוצת "הפועל שווים" תל אביב בכדורגל: פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte חתמה לראשונה על הסכם למתן חסות לקבוצת הפועל שווים, קבוצת כדורגל שחלק מהשחקנים בה הינם אנשים עם מוגבלות. הסכם החסות הינו למשך עונת 2023/24, ויכלול לוגו של הפירמה על חולצות השחקנים ובאנרים במגרשים. ההסכם החדש הושק באמצעות משחק ידידות בין חברי קבוצת "הפועל שווים" לבין הנבחרת של Deloitte ישראל, והתקיים במתחם חודורוב.

כיבדו את האירוע המרגש בנוכחותם מטעם הפועל ת"א – יוסי אבוקסיס, מאמן הקבוצה ושחקני קבוצת הבוגרים של הפועל ת"א. הנציגות של Deloitte ישראל כללה את אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי; ואורנה חביב-תמיר, מנהלת גיוון והכללה. שחקני שתי הקבוצות עלו לשחק כשהם עונדים צמידי הזדהות להבעת סולדיריות עם החטופים, החטופות ובני משפחותיהם.

קבוצת הפועל שווים הוקמה לפני כארבע שנים במסגרת פרויקט שווים בספורט, בשיתוף עם ג'וינט ישראל, מעבר למגבלות, מועדון הפועל תל אביב ורשות הספורט העירונית. את הקבוצה מאמנים שני מאמנים ממחלקת הנוער של המועדון, והמרכז לחיים עצמאיים שותף בניהול הקבוצה.

עמית פסט, מנכ"ל הפועל תל אביב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב שמח להעמיק את הקשר עם Deloitte ישראל. ערכי השוויון וההכלה עליהם מושתת המועדון, משתלבים באופן טבעי עם פירמה איכותית וערכית כמו Deloitte שהביעה רצון לקחת חלק פעיל במיזם הקהילתי החשוב של קבוצת "הפועל שווים", בה לוקחים חלק אוהדי הקבוצה, עם וללא מוגבלויות, מזה כ-5 שנים. אנו מברכים על כך ומאמינים שבעזרת שיתופי פעולה שכאלה, נוכל להמשיך בפעילות המבורכת של הפועל שווים".