הודעות המועדון

 עונת המנויים 2025/26 – שאלות ותשובות

מערכת האתר

2.6.25

לחדשות נוספות

עונת המנויים יצאה לדרך, ובדף זה ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות

כיצד ניתן לרכוש מנוי?

  • כל מנויי עונת 2024/25 יקבלו ביום שלישי (3/6/2025) מייל ו-SMS ובהם לינק ייעודי לחידוש
  • ניתן לרכוש מנוי חדש בלינק המצורף (החל מיום שלישי, 3/6/2025 ב-12:00)
  • אצטדיון בלומפילד: קופות האצטדיון מול שער 4
    בימים א'-ה' מהשעה 09:00 עד 17:00
    ימי שישי מהשעה 09:00 עד 13:30
  • מוקד טלפוני "לאן" במספר *8778
    ימים א'-ה' מהשעה 09:00 עד 17:30
    ימי שישי מהשעה 09:00 עד 13:30

כמה זמן נמשכת השמירה למנויי עונת 2024/25?
בין תאריכים ה-3/6/2025 עד 15/6/2025 (עד השעה 18:00 באותו יום) תינתן למנויים עונת 2024/25 זכות הראשונים לשמור על מקומם.

אני רוצה לשנות שער/שורה/כיסא. מה עליי לעשות?
זכאות: כל מנוי, בין אם מנוי מחדש או מנוי חדש, רשאי להגיש בקשה לשינוי מקום ההושבה. בעת העברת המקומות, תינתן עדיפות למנויים מחדשים.
אופן ההגשה: יש למלא את הטופס הבא לאחר שחידשתם את המנוי.
קבלת תשובה: אם הבקשה תאושר, במידת האפשר, בין התאריכים 16-19/6/2025 נציגי "לאן" יצרו קשר עם המנוי.
עלות: אם המנוי יעבור ליציע/מקום בתוך היציע שעלותו יקרה/זולה יותר ממחיר המנוי אותו רכש מראש, הוא ישלם/יזוכה את/על ההפרש.

לא הייתי מנוי בעונת 2024/25 ואני רוצה לרכוש. אפשרי?
אוהדים שלא היו מנויים בעונת 2024/25 יכולים לרכוש מנוי החל מיום שלישי (3/6/2025) בשעה 12:00 למקומות הפנויים מעונת 2024/25 (כלומר, מקומות שלא היו בהם מנויים בעונה הקודמת).
לאחר הרכישה, ניתן לבקש מעבר למקום אחר, בהתאם לכתוב בשאלה הקודמת.
בתאריך 20/6/2025 כל המקומות שנותרו פנויים בסיום תקופת החידוש והעברת המקומות יפתחו לקהל הרחב.

איזה משחקים המנוי כולל?
המנוי כולל את משחקי הבית של הקבוצה במסגרת ליגת "ווינר" (כולל משחקי הפלייאוף) ומשחקי הבית במסגרת גביע הטוטו (משחקי שלב הבתים בלבד).
המנוי אינו כולל את משחקי גביע המדינה ומשחקי הדירוג בגביע הטוטו.

איך אקבל את המנוי שרכשתי?
גם העונה, המנוי יהיה בארנק הדיגיטלי שבמכשיר הנייד שלכם.
לפרטים נוספים אודות ההורדה והשימוש לחצו כאן

כיצד ניתן לבצע העברת בעלות למנוי?
יש לשלוח מייל ל- hapoel@leaan.co.il, ולצרף בו תעודה מזהה של בעל המנוי + תעודה מזהה של המנוי החדש, ביחד עם ייפוי כוח חתום מבעל המנוי.
לאחר אישור המייל, נציג ממשרד הכרטיסים "לאן" ייצור איתכם קשר לרכישת מנוי.
על בעל המנוי החדש לרכוש את המנוי במחיר של מנוי חדש.
כאשר תבוצע העברת הבעלות, המנוי הקודם יזוכה והמנוי החדש יחוייב בתשלום.

האם אוכל לבטל את המנוי?
כן. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (תשע"א 2010), דמי הביטול הינם בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. הביטול יתאפשר עד ל-5 ימי עסקים לפני המשחק הראשון בליגת ווינר.

עד איזה גיל נחשב מנוי ילד?
ילד עד גיל 18.

איך עובדת ההטבה למילואימניקים?
הפועל מעניקה הטבה למילואימניקים לחידוש/רכישת מנוי, של 10% מעלותו.
את ההטבה ניתן לקבל רק בעת חידוש/רכישת מנוי בעמדת השירות באצטדיון בלומפילד, למילואימניקים ששירתו מעל 150 ימי מילואים מאז ה-7/10. למעמד הרכישה בעמדת השירות בבלומפילד יש להגיע עם תעודה מזהה ותעודת אישור מילואים (טופס 3010).

מה הם היציעים המסומנים והלא מסומנים בבלומפילד?
בשערים 4-5 המקומות אינם מסומנים
בשערים 7 תחתון, 8 תחתון, 2 ותא הזהב המקומות מסומנים

איך עובד מתווה הזיכויים למנויי עונת 2024/25?
המתווה יתחיל ביום שני ה-9/6/2025 בשעה 12:00. כל המידע בכתבה הבאה

איך ניתן לרכוש מנוי ליציע הפרימיום?
ניתן להירשם דרך הלינק המצורף או לשלוח מייל ל: Geva@htafc.co.il ונציג מטעם המועדון יצור עמכם קשר בהקדם.

שאלות נוספות?
ניתן לשלוח פניות ישירות לנציגי המועדון באמצעות הטופס הבא או במייל: service@htafc.co.il

יאללה הפועל!