מחלקת הנוער

עדיין מושלמות: סיכום משחקי מחלקת הנוער

מערכת האתר

5.9.23

לחדשות נוספות

רביעייה לנוער מול ראשל"צ, נערים א' הביסו את מכבי חיפה, נערים ב' חזרו מקרית שמונה עם שלוש נקודות – וכל הקבוצות שמרו על פתיחת עונה מושלמת. סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער לפניכם.

קבוצת הנוער אירחה את הפועל ראשון לציון למשחק בית ראשון העונה, בו רשמה ניצחון 2-4 וניצחה בפעם השנייה בשני משחקי פתיחת הליגה.

יובל כהן פתח את הסכר כבר אחרי שש דקות, כשניצל ערבוביה בתוך הרחבה וכבש מקרוב. על סף הירידה למחצית גניס פרץ מחצי מגרש, התקדם לעבר הרחבה ומסר לאלקוקין – שניסה לבעוט, נבלם, אך הכדור חזר לגניס שמול השוער דייק והכפיל את היתרון. שתי דקות מפתיחת החצי השני הראל לוי המחליף פרץ גם הוא מחצי מגרש, מסר, קיבל בחזרה – ולא התבלבל מול השוער. שגיא גניס השלים צמד אישי שש דקות לאחר מכן, אחרי שזיהה את שוער היריבה מחוץ לרחבה והקפיץ מעליו באומנות. בדקות הסיום ראשון הצליחה לכבוש שני שערים מצמקים – דבר שלא הפריע להפועל לסיים את המשחק עם שלוש נקודות נוספות.

זוהי הרביעייה השנייה ברציפות של הקבוצה, שנשארת מושלמת מפתיחת העונה עם 6 נקודות מ-6 אפשריות, אחרי ניצחון 1-4 על בני יהודה במחזור הפתיחה בשבת שעברה.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, יואב כהן (ליאו בנבניסטי, 61'), אבי תורג'מן, רועי לוי, עופר גלברד, בן רבינוביץ' (אורי עגייב, 61'), עמית למקין, רועי אלקוקין, יובל כהן (הראל לוי, 12'), שגיא גניס (מיליארדו אסרט, 61') וסאמי אדם (שאקר אבו חוסיין, 70').

גם נערים א' שלנו השיגו ניצחון מרשים השבת, כשהביסו 0-5 את מכבי חיפה במחזור השני של הליגה.

הפועל ביססה את יתרונה כבר לאחר 35 דקות, בסיומן הובילה 0-4 משלושער של רון תלמי ושער נוסף של רביד אוליצקי. עמנואל זאודה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-65.

הקבוצה נשארת מושלמת בתום שני מחזורי ליגה, אחרי שכזכור גברה 0-1 על הפועל באר שבע במחזור הפתיחה.

נערים ב' הצפינו לקרית שמונה, וחזרו עם ניצחון 1-2 על הפועל המקומית – שהיה השלישי שלהם בשלושת מחזורי הפתיחה. עומרי לוי כבש ראשון בדקה החמישית, ק"ש איזנה כעבור תשע דקות – ובדקה ה-33 אורי בן לולו החזיר את היתרון להפועל, ששמרה עליו עד לסיום. כאמור, הקבוצה נשארה מושלמת עד כה העונה כשצברה תשע נקודות מתשע אפשריות

זרקור: רון תלמי

רון תלמי (16), שחקן קבוצת נערים א', הצטרף הקיץ למחלקת הנוער שלנו. בשנתיים הקודמות שיחק בקבוצות הנערים של מ.ס אשדוד, ולפני כן במכבי ת"א. "התחושות טובות עד כה" סיפר לנו. "אמנם זו רק תחילת העונה, אבל כבר מעכשיו אני יכול להגיד שקיבלו אותי בצורה מאוד יפה, גם החברים לקבוצה וגם הצוות המקצועי. אני חושב שהקבוצה שלנו מאוד איכותית וטובה, יש תחרות בריאה כמעט בכל עמדה במגרש, והדרישות המקצועיות גבוהות".

בשבת האחרונה, תלמי כבש שלושער בניצחון הגדול של קבוצתו על מכבי חיפה. "המשחק התחיל כמו שצריך עם שער מוקדם שהכניס אותנו מהר למשחק" שיתף רון. "אני שמח שהייתי במקומות הנכונים בשביל לכבוש ולעזור לחברים שלי להשיג את הניצחון. ההכנה שלנו כמו לכל משחק היא 100% פוקוס ועבודה קשה. למרות הניצחון, הליגה איכותית וקשה ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא".

צילומים: מיכאל חי