מחלקת הנוער

סיכום שבת מושלמת במחלקת הנוער

מערכת האתר

11.2.24

לחדשות נוספות

סופ"ש של ניצחונות במחלקה: קבוצת הנוער ניצחה 0:1 את בני יהודה, נערים א' כבשו ארבעה שערים מול הפועל ב"ש וניצחון נאה לנערים ב' על הפועל ירושלים. סיכום המשחקים לפניכם


קבוצת הנוער ניצחה 0:1 את בני יהודה בדרבי הקטן של העיר.
18 דקות מפתיחת המשחק, שחקן הרכש החדש, עדן בן סימון כבש את שער הבכורה שלו באדום בהופעתו הראשונה. בן סימון, שהצטרף אלינו מהפועל חיפה, כבש את שער הניצחון שלנו, כשבמהלך ההתמודדות לא נכבשו שערים נוספים.

הפועל חוזרת לנצח אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, בהם לא כבשה. שני ההפסדים הגיעו לאחר ניצחון בדרבי וניצחון נוסף על בני סכנין – כך שהם קטעו מעט את המומנטום של האדומים, ששבו אתמול למסלול הניצחונות.

החניכים של אוהד קדוסי עלו למקום הרביעי בטבלת הליגה, כשהם עם 27 נקודות מתוך 48 אפשריות, ומאזן שערים של 24:29 (5+). בשבת הבאה (17.2) יתארחו אצל הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, יואב כהן (ליאו בנבניסטי, 60'), אבי תורג'מן, רועי לוי, מוחמד אבו לסאן, עמית למקין, אורי עגייב (בן רבינוביץ', 60'), שגיא גניס, עדן בן סימון (מיליארדו אסרט, 60'), גיא מיכאלי וסאמי אדם (שאקר אבו חוסין, 65').

קבוצת נערים א' ניצחה 0:4 את הפועל באר שבע.
בתום 45 דקות מאופסות, הסכר נפתח במחצית השנייה כשרון תלמי (שער 12 העונה בליגה), אור מסיקה (צמד, שער 18 העונה בליגה) ומקאיי בנבניסטי (שער ליגה ראשון העונה) קבעו ניצחון נהדר.

הפועל רושמת ניצחון שלישי ברציפות, כשבכל אחד מהשלושה כבשה ארבעה שערים (על רמת השרון, מ.ס אשדוד וכאמור, הפועל ב"ש).

החניכים של שימי אברהם נמצאים במקום השני בטבלה עם 38 נקודות מתוך 45 אפשריות, מרחק של נקודה אחת מהמקום הראשון ומשחק חסר, אותו ישלימו ביום שלישי הקרוב (13.2, 17:00) נגד מכבי פתח תקווה בחוץ.


קבוצת נערים ב' ניצחה 0:3 את הפועל ירושלים
עמיר נמני (12') ואורי אדרי (34') כבשו במחצית הראשונה, עומרי לוי הוסיף בתחילת המחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק.

החניכים של אוהד אשכנזי נמצאים במקום השלישי בטבלה עם 34 נקודות מתוך 48 אפשריות, ומאזן שערים של 12:29 (17+). בשבת הבאה (17.12) יתארחו אצל בני יהודה במסגרת המחזור ה-17 בליגת נערים ב' על.