מחלקת הנוער

סיכום שבת מושלמת במחלקת הנוער

מערכת האתר

3.3.24

לחדשות נוספות

שבת של ניצחונות במחלקת הנוער: הנוער עלו למקום השלישי בזכות ניצחון 1:3 נגד רמה"ש, נערים א' גברו 1:4 על הפועל חיפה ועלו למקום השני ונערים ב' עם ניצחון רביעי ברציפות, 1:2 על מכבי נתניה. הסיכום המלא לפניכם

קבוצת הנוער ניצחה 1:3 את הפועל רמת השרון.
הפועל חזרה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו, ועלתה למקום השלישי בטבלה.

עשרים דקות מפתיחת המשחק, מיליארדו אסרט חטף כדור במרכז המגרש, החליף מסירות עם סאמי אדם, התקדם ומסר לגיא מיכאלי – שבעט לפינה השמאלית של השוער וכבש. עבור מיכאלי זהו שער ליגה רביעי מאז הצטרף בינואר.

בדקה ה-50 רמת השרון השוותה, אך כעבור שתי דקות בלבד הפועל החזירה את יתרונה: עופר גלברד שלח את מיליארדו אסרט, שפרץ בשמאל, הטעה את השומר שלו והעביר רוחב לעדן בן סימון שבעט בנגיעה והרשית את שערו השני במדי הקבוצה, גם הוא מאז הצטרף בינואר. אסרט רשם בישול שני במשחק. דקתיים לסיום הזמן החוקי של המשחק סאמי אדם כבש את השלישי אחרי שאורי עגייב השאיר אותו מול השוער – וקבע את תוצאת המשחק.

החניכים של אוהד קדוסי כאמור עלו למקום השלישי בטבלה, כשהם עם 32 נקודות מתוך 57 אפשריות ומאזן שערים 27:34 (7+). בשבת הבאה (9.3) יארחו את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, הראל לוי, אבי תורג'מן, רועי לוי, עופר גלברד, בן רבינוביץ', אורי עגייב, מיליארדו אסרט (עמית למקין, 62'), עדן בן סימון (ליאו בנבניסטי, 78'), גיא מיכאלי (עידו שבתאי, 87') וסאמי אדם.

נערים א' ניצחו 1:4 את הפועל חיפה.
הפועל רשמה ניצחון שני ברציפות, ועלתה למקום השני בטבלה.

ההתמודדות החלה בקצב מהיר: אור מסיקה (3') והישאם טהא (10') העלו אותנו ליתרון מהר, היריבה צימקה כעבור מספר דקות. במחצית השנייה, אלון מוסקוביץ' כבש את השלישי ורון תלמי חתם את תוצאת המשחק עם השריקה לסיום, 1:4 אדום.

החניכים של שימי אברהם כאמור עלו למקום השני בטבלה, כשהם עם 44 נקודות מתוך 57 אפשריות ומאזן שערים 17:60 (43+). ביום שלישי הקרוב (5.3, 18:30) יארחו את מ.ס אשדוד במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ובשבת הבאה (9.3) יתארחו אצל מכבי לדרבי התל אביבי.

נערים ב' ניצחו 1:2 את מכבי נתניה.
הפועל ניצחה בפעם הרביעית ברציפות ושמרה על המקום השני בטבלה.

הנתנייתים עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית, אך עומרי לוי (12') השווה בשערו ה-14 העונה בליגה ועמיר נמני (52') הפך וקבע את תוצאת המשחק בשער הליגה השישי שלו.

החניכים של אוהד אשכנזי כאמור נשארו במקום השני בטבלה, כשהם עם 43 נקודות מתוך 57 אפשריות ומאזן שערים 14:41 (27+). בשבת הבאה (9.3) יארחו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-20 בליגת נערים ב' על.