קבוצת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

18.12.23

לחדשות נוספות

הנוער הפסידו למכבי פ"ת, נערים א' ניצחו ברמת גן ושמרו על המקום הראשון ונערים ב' צבעו את הדרבי באדום. סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער לפניכם

קבוצת הנוער הפסידה 3-1 למכבי פתח תקווה.
הפועל אירחה את מכבי פ"ת למשחק צמרת במסגרת המחזור השמיני בליגת העל לנוער ופספסה הזדמנות להיצמד למקום הראשון.

המשחק התחיל טוב לאדומים, שזכו לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה ברחבה על הראל לוי. שגיא גניס בעט לפינה הנגדית של השוער, ובשערו השמיני העונה בליגה העלה אותנו ליתרון מהיר בדקה השביעית. חמש דקות מאוחר יותר היריבה השוותה. עם פתיחת המחצית השנייה, עופר גלברד קיבל צהוב שני ואדום – והפועל נותרה בעשרה שחקנים. ברבע השעה האחרונה של ההתמודדות מכבי פ"ת כבשה שני שערים וקבעה את תוצאת המשחק.

החניכים של אוהד קדוסי, שרשמו הפסד שלישי רצוף מאז חזרה הליגה מפגרת המלחמה, שהגיעו לאחר חמישה ניצחונות רצופים במחזורי פתיחת העונה, נמצאים במקום השלישי בטבלת הליגה עם 15 נקודות מ-24 אפשריות. ביום שבת הקרוב (23.12, 12:50) יתארחו אצל הפועל כפר סבא.

שחקני הקבוצה עלו לכר הדשא עם שלט הקורא להשבת החטופים. בנוסף, עמדו טרם שריקת הפתיחה עם חולצות עליהם תמונותיהם של אוהדי הקבוצה שנמצאים בשבי: צחי עידן, חנן יבלונקה שנעדר ויונתן סמרנו שנרצח וגופתו עדיין לא בבית.

שיחקו הפועל: דור בנימיני, יואב כהן, ליאו בנבניסטי, אבי תורג'מן (יובל טונדובסקי, 86'), רועי לוי, עופר גלברד, עמית למקין, רועי אלקוקין, אורי עגייב (יואב כהן, 52'), הראל לוי (מיליארדו אסרט, 70'), שגיא גניס וסאמי אדם (עידו שבתאי, 86')

קבוצת נערים א' גברה 1-3 על הפועל רמת גן ושמרה על המקום הראשון.
הפועל התארחה אצל הפועל ר"ג שמרה על פתיחת העונה הטובה שלה עד כה. רביד אוליצקי כבש בפנדל על סף הירידה למחצית, ובדקה ה-58 הכפיל את התוצאה ורשם צמד אישי. הנלי אגבו כבש את השלישי בדקה ה-82, שתי דקות מאוחר יותר רמת גן צימקה את התוצאה.

החניכים של שימי אברהם שמרו כאמור על המקום הראשון בטבלה, עם 22 נקודות מ-24 אפשריות (שבעה ניצחונות ותיקו). בשבת הקרובה (23.12) יארחו את הפועל חדרה.

קבוצת נערים ב' ניצחה 1-2 את מכבי בדרבי.
הפועל אירחה את היריבה העירונית לדרבי התל אביבי, אותו סיימה עם שלוש נקודות יוקרתיות בכיס. עומרי לוי כבש בדקה ה-31, אורי בן לולו הכפיל בפתיחת המחצית השנייה. מכבי צימקה מספר דקות לאחר מכן, אך הפועל שמרה על היתרון ושבה למסלול הניצחונות לאחר הפסד במשחק הקודם.

החניכים של אוהד אשכנזי נשארים בצמרת הטבלה, כשהם במקום השני עם 21 נקודות מתוך 24 אפשריות (שבעה ניצחונות והפסד). בשבת הקרובה (23.12) יתארחו אצל הפועל פתח תקווה.