מחלקת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

28.1.24

לחדשות נוספות

נערים ב' ניצחו את הפועל כפ"ס ועלו למקום השני, הנוער נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים עם הפסד למ.ס אשדוד והמשחק של נערים א׳ נדחה בשל תנאי מזג האוויר. סיכום משחקי סוף השבוע לפניכם

קבוצת הנוער הפסידה 2:0 למועדון ספורט אשדוד.
אחרי הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי, הפועל נעצרה עם הפסד ביתי ופספסה הזדמנות להידבק עוד יותר לצמרת הטבלה. היריבה מאשדוד כבשה עשר דקות מהפתיחה וקבעה את תוצאת המשחק ממש עם שריקת הסיום.

החניכים של אוהד קדוסי נמצאים במקום הרביעי בטבלת הליגה עם 24 נקודות מתוך 42 אפשריות. בשבת הבאה (3.2) יתארחו אצל הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, יואב כהן (הראל לוי, 56'), אבי תורג'מן, ליאו בנבניסטי, רועי לוי, עמית למקין (עידו שבתאי, 56'), אורי עגייב (אופק משען, 86'), מיליארדו אסרט, שאקר אבו חוסין (רון תלמי, 56'), גיא מיכאלי וסאמי אדם.


קבוצת נערים ב' ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא.
הפועל מחברת ניצחון שני ברציפות ועולה למקום השני בטבלה.

הפועל הכריעה את המשחק עוד במחצית הראשונה, בזכות שערים של עמיר נמני (שער ליגה שלישי) שש דקות מהפתיחה ונועם ג'ורג' (שער ליגה רביעי) בדקה ה-21.

כאמור, החניכים של אוהד אשכנזי מטפסים למקום השני בטבלת הליגה הצפופה, כשהם עם 30 נקודות מ-42 אפשריות. בשבת הבאה (3.2) יארחו את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-15 בליגת נערים ב' על.


קבוצת נערים א' הייתה אמורה לשחק היום (ראשון) נגד מכבי פתח תקווה, אך לפני השריקה לפתיחת ההתמודדות המשחק נדחה עקב תנאי מזג האוויר. מועד חלופי יימסר בהמשך.

כמו כן, בשל המערכה החורפית, נדחו מבעוד מועד בכל הארץ כל משחקי ילדים א' ומטה, שישחקו שוב כאשר מזג האוויר יטיב עמם.