מחלקת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

14.1.24

לחדשות נוספות

מהפך דרמטי לנוער בדרך לניצחון גדול על בני סכנין, הפסד ראשון העונה לנערים א' ונערים ב' חזרו מחיפה ללא נקודות. סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער לפניכם

קבוצת הנוער גברה 2-3 דרמטי על בני סכנין.
המשחק התחיל פחות טוב עבור האדומים, שספגו שני שערים בדקות 16 ו-54. עשר דקות לסיום, נקודת המפנה החלה: חלוץ הרכש גיא מיכאלי שחתם רק השבוע במועדון, עלה מהספסל ובהופעת הבכורה שלו כבש שער נהדר בחצי מספרת לאחר שעט הריבאונד בתוך הרחבה. שלוש דקות לאחר מכן מיליארדו אסרט הרים קרן מדויקת לראש של אורי עגייב המחליף, שנגח את שער השוויון. דקה לתום סיום המועד החוקי של המשחק, מיליארדו אסרט בעט חלש מתוך הרחבה – אך הכדור פגע קלות בשחקן יריב ומעט שינה כיוון, היישר לרשת של שוער סכנין. בסיום, הפועל רשמה מהפך דרמטי וניצחון גדול.

החניכים של אוהד קדוסי עלו למקום החמישי בטבלה, כשהם עם 20 נקודות מתוך 36 אפשריות. בשבת הבאה (20.1, 12:10) יתארחו אצל היריבה העירונית מכבי לדרבי של העיר, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דן ארז, יובל טונדובסקי (מוחמד אבו לסאן, 62'), ליאו בנבניסטי, אבי תורג'מן, עופר גלברד, אופק משען (אורי עגייב, 59'), עמית למקין (עידו שבתאי, 78'), מיליארדו אסרט, שגיא גניס, שאקר אבו חוסיין (גיא מיכאלי, 59') וסאמי אדם.


קבוצת נערים א' הפסידה 2:1 לבני יהודה ורשמה הפסד ראשון העונה.
הפועל עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כשאור מסיקה כבש את שערו ה-12 העונה בליגה בדקה ה-38. היריבה הפכה את התוצאה במחצית השנייה, והנחילה לאדומים הפסד ליגה ראשון העונה, כשאנחנו 12 משחקים מפתיחת הליגה.

למרות ההפסד, החניכים של שימי אברהם נשארים במקום הראשון בטבלה עם 29 נקודות מתוך 36 אפשריות. בשבת הבאה (20.1) יארחו את הפועל ניר רמת השרון במסגרת המחזור ה-13 בליגת נערים א' על.

קבוצת נערים ב' הפסידה 3:1 למכבי חיפה.
הפועל עלתה ליתרון 11 דקות מפתיחת המשחק, כעמיר נמני כבש את שערו השני העונה בליגה. המארחת הפכה את היתרון האדום עוד במחצית הראשונה – וקבעה את תוצאת המשחק לקראת הסיום.

החניכים של אוהד אשכנזי שנמצאים בתקופה פחות טובה עם שלושה הפסדים רצופים, ירדו למקום השלישי בטבלה, כשהם עם 24 נקודות מתוך 36 אפשריות. בשבת הבאה (20.1) יארחו את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-13 בליגת נערים ב' על.