מחלקת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

1.1.24

לחדשות נוספות

הנוער חזרו לנצח כשגברו 0:2 על קרית שמונה, תיקו לנערים א' במשחק צמרת מול נתניה והפסד לנערים ב' מול הפועל ר"ג. הסיכום המלא של משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער לפניכם

קבוצת הנוער גברה 0:2 על הפועל קרית שמונה ושבה למסלול הניצחונות.
סאמי אדם העלה את הפועל ליתרון מהיר כבר בדקה הראשונה להתמודדות, רועי אלקוקין קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90 כשדייק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.
הקבוצה חזרה לנצח לאחר ארבעה הפסדים רצופים, רצף שלילי שהחל מאז חזרה הקבוצה מהפגרה הכפויה בשל המלחמה, שהחל בניגוד לפתיחת העונה החיובית שכללה חמישה ניצחונות בחמשת המשחקים הראשונים.

החניכים של אוהד קדוסי נמצאים במקום הרביעי בטבלת הליגה עם 18 נקודות מתוך 30 אפשריות. בשבת הקרובה (6.1, 12:50) יתארחו אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דן ארז, ליאו בנבניסטי (יובל טונדובסקי, 85'), אבי תורג'מן, רועי לוי, עופר גלברד, רועי אלקוקין, אורי עגייב (אופק משען, 65'), הראל לוי (שאקר אבו חוסין, 65'), מיליארדו אסרט (עמית למקין, 56'), עידו שבתאי (מוחמד אבו לסאן, 65') וסאמי אדם.

קבוצת נערים א' סיימה בתיקו 2 עם מכבי נתניה.
אור מסיקה כבש ראשון לזכות הפועל בדקה ה-26, היריבה השוותה והפכה את התוצאה בדקות 40 ו-66, אך הישאם טהא השווה את התוצאה בדקות הסיום וקבע חלוקת נקודות.
הפועל נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אך היא עדיין ללא הפסד העונה ובמקום הראשון – וסיימה בתיקו עם המדורגת שנייה בטבלה.

החניכים של שימי אברהם כאמור מוליכים את טבלת הליגה עם 26 נקודות מתוך 30 אפשריות. בשבת הקרובה (6.1, 9:00) יארחו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-11 בליגת נערים א' על.

קבוצת נערים ב' הפסידה 1:0 להפועל רמת גן
הפועל ספגה בדקה ה-23, לא הצליחה לכבוש וספגה את הפסדה השני העונה, במקביל לשמונה ניצחונות אותם צברה עד כה.

החניכים של אוהד אשכנזי נמצאים במקום השני בטבלת הליגה עם 24 נקודות מתוך 30 אפשריות.
בשבת הקרובה (6.1) יתארחו אצל הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-11 בליגת נערים ב' על.