מחלקת הנוער

סיכום משחקי אמצע השבוע במחלקת הנוער

מערכת האתר

13.12.23

לחדשות נוספות

קבוצת הנוער הפסידה למכבי נתניה אך נשארה במקום השני בטבלה, נערים א' חזרו לליגה וניצחו את הפועל ירושלים ונערים ב' נחלו בבאר שבע הפסד ראשון העונה. סיכום משחקי אמצע השבוע במחלקת הנוער לפניכם

קבוצת הנוער ע"ש ניסנוב הפסידה 2-1 למכבי נתניה.
הפועל יצאה למשחק חוץ לאחר שבשבת החולפת הפסידה 3-2 להפועל רעננה, ונחלה הפסד שני ברציפות. שגיא גניס העלה את הפועל ליתרון בדקה העשירית בשערו השביעי העונה בליגה (מלך שערי הקבוצה עד כה). היריבה כבשה בדקות 37 ו-53, והפועל לא הצליחה לעלות על הלוח פעם נוספת.

למרות ההפסד, החניכים של אוהד קדוסי נשארים במקום השני בטבלה (בזכות פתיחת עונה נהדרת), עם 15 נקודות מ-21 אפשריות. בשבת הקרובה (16.12, 12:45) מצפה להם קרב צמרת מול מוליכת הטבלה, מכבי פ"ת.

שיחקו הפועל: דור בנימיני, יואב כהן, ליאו בנבניסטי, רועי לוי, עופר גלברד, עמית למקין, בן רבינוביץ' (אופק משען, 81), רועי אלקוקין (אורי עגייב, 70'), מיליארדו אסרט (הראל לוי, 65'), שגיא גניס וסאמי אדם (רון תלמי, 81)

קבוצת נערים א' ע"ש צחי בן פורת גברה 0-2 על הפועל ירושלים, במשחק החזרה לליגה.
המשחק הוקדש לזכרו של אלון שמלי ז"ל, עוזר מאמן הקבוצה שנרצח בפיגוע באלכסנדריה ב-8/10. השחקנים עלו עם חולצות מיוחדות לזכרו, וביציע נכחה משפחתו של אלון – שהדליקה עימנו נרות חנוכה בטקס מרגש.

עידן קפלנר העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-60 ורץ יחד עם חבריו לחבק את אשתו של אלון, מור שמלי, שנכחה ביציע. בן אורז'ל הכפיל כעבור חמש דקות וקבע את תוצאת המשחק.

החניכים של שימי אברהם נשארים בראש טבלת הליגה עם 19 נקודות מ-21 אפשריות (שישה משחקים ותיקו בשבעת משחקי הליגה שהתקיימו עד כה. בשבת הקרובה (16.12, 10:30) יתארחו אצל הפועל רמת גן.

קבוצת נערים ב' ע"ש ישין הפסידה 1-0 להפועל באר שבע.
הפועל יצאה לבירת הנגב למשחק ליגה ראשון מאז פרצה המלחמה, כשבמאזנה שישה ניצחונות משישה משחקי פתיחת העונה. כאמור, הקבוצה חזרה הביתה ללא נקודות לראשונה השנה.

למרות ההפסד, החניכים של אוהד אשכנזי נשארו במקום השני בטבלה עם 18 נקודות מ-21 אפשריות. בשבת הקרובה (16.12, 15:10) יארחו את מכבי לדרבי התל אביבי.