הודעות המועדון

סיכום טורניר ה-TST

מערכת האתר

4.6.23

לחדשות נוספות

הפועל סיימה אמש את דרכה ב-TST לאחר שהודחה בשלב רבע הגמר, למרות שסיפקה טורניר טוב. ציטוטי סיום וסיכום המסע של האדומים לארצות הברית לפניכם

הפועל תל אביב יצאה לצפון קרוליינה, ארה"ב, שם התמודדה במסגרת טורנירThe soccer tournament שנערך לראשונה – ורשמה טורניר מוצלח.

סגל הקבוצה הורכב ברובו משחקנים צעירים, תוצרת מחלקת הנוער של המועדון.

בראש החבורה הצעירה עמד דגלאס דה סילבה הגדול, שענד את סרט הקפטן. הברזילאי האגדי סיכם את הטורניר: ״קודם כל זו הייתה הרגשה מדהימה בשבילי. שמחתי שוב ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב, זו גאווה ענקית עבורי״.

שיחקנו טוב, הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל הקבוצה שפגשנו ברבע הגמר, חייב להודות שהם היו מצוינים ומבינים את המשחק בצורה טובה.

אני מודה לבעלים של המועדון שנתנו לי את ההזדמנות לחזור אחרי 4 שנים לשחק כדורגל ובמועדון שאני כל כך אוהב. שמחתי שוב להרגיש את האוהדים ולהיות איתם כאן. הפועל תל אביב זה אחד המועדונים הגדולים בישראל, אני מאמין שיש למועדון עתיד גדול. החולצה הזו היא כמו חלק מהעור שלי, אין יותר מרגש מזה״.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אסף גרנשטיין, אשר אימן את הקבוצה במסע לארה״ב: ״אני רוצה קודם כל להודות לבעלים על ההשקעה הרבה ועל כך שהביאו אותנו לטורניר. שיחקנו נגד קבוצה טובה ברבע הגמר, רצינו ללכת עד הסוף בטורניר, אבל בסוף זה לא קרה. הילדים האלה הם העתיד של הפועל תל אביב, חבר׳ה מוכשרים שנמצאים רק בתחילת הקריירה - ואני מאמין שהם עוד יביאו הרבה גאווה לאוהדים שלנו.

בנימה אישית, היה מרגש להיות כאן לצד אגדה כמו דגלאס דה סילבה, החבר׳ה כאן זכו לחלוק חדר הלבשה עם אחד השחקנים הגדולים שלבשו את מדי הקבוצה, שמעו את הסיפורים והרגישו מקרוב איזו אהבה מקבל שחקן שנתן את הלב עבור המועדון.

תודה לכל מי שהגיע לכאן לתמוך בנו וגם למי שצפה מהבית. נחזור ארצה ונמשיך בהכנות לקראת העונה שבפתח, נתמקד בפיתוח שחקני מחלקת הנוער וניתן להם כלים שיעזרו להם בהמשך הקריירה, בתקווה שיגיעו גם לקבוצה הבוגרת. זו מטרתנו העיקרית״.

הטורניר התחיל בשלב הבתים, בו הפועל הוגרלה לבית C.

במשחק הראשון, הפועל ניצחה 1-6 את Virginia dream.
כבשו להפועל טל ארצ'ל (שלושער, שניים מהם בפנדלים מדוייקים), רועי אלקוקין, ליעד רמות וארי כהן.

במשחק השני, הפועל ניצחה 2-3 את Club necaxa.
ליעד רמות השלים צמד בזק והעלה אותנו ליתרון של 0-2, היריבה הצליחה לצמק ובתוך זמן "שער מטרה" גם השוותה. שגיא גניס הבקיע את השער השלישי וסגר את המשחק – הפועל הבטיחה העפלה לשמינית הגמר.

במשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים, הפועל ניצחה 2-4 את SLC FC.
טל ארצ'ל עם שער מרהיב מהאוויר, ליעד רמות וצמד של שגיא גניס קבעו ניצחון שלישי מתוך שלושה בשלב הבתים, ועלייה לשמינית הגמר מהמקום הראשון.

בשמינית הגמר הפועל פגשה את Far east United.
יובל כהן כבש ראשון, היריבה איזנה על סף שריקת הסיום. המשחק נכנס לזמן "גול מטרה", ואחרי קרב מותח ליאו בנבניסטי עבר את השוער וגלגל פנימה – הפועל עלתה לרבע הגמר!

ברבע הגמר הפועל פגשה את Newtown pride f.c..
במחצית הראשונה היריבה עלתה ליתרון, והכפילה בפנדל בחצי השני. המשחק הלך לזמן "גול מטרה", בו טל ארצ'ל כבש מפנדל אחרי הכשלה על דגלאס דה סילבה. אחרי שאף קבוצה לא הצליחה להגיע לשלושה שערים, בכל חמש דקות ירד שחקן אחד מכל קבוצה, ובמצב של ארבעה על ארבעה (כולל שוער) לכל קבוצה – גאווה ניוטאון הצליחה לכבוש וניצחה את המשחק. הפועל מסיימת את דרכה בטורניר בשלב רבע הגמר אחרי מאמץ רב.