קבוצת הנוער

סופ"ש מושלם במחלקת הנוער

מערכת האתר

24.9.23

לחדשות נוספות

הנוער, נערים א' ונערים ב' שמרו על מאה אחוזי הצלחה מפתיחת העונה, כשגברו השבת על רמת השרון, הפועל חיפה והפועל רעננה (בהתאמה). סיכום שבת של ניצחונות במחלקת הנוער האדומה לפניכם.

עד כה נערכו במחלקת הנוער 13 משחקי ליגה, כשאת כולם ניצחו הקבוצות – דבר שמתקשים אנשי מחלקת הנוער לזכור שהיה בשנים האחרונות.

קבוצת הנוער אירחה את הפועל ניר רמת השרון, ניצחה 1-2 ושמרה על פתיחת עונה מושלמת עם ניצחון רביעי מארבעת משחקי פתיחת העונה.

הפועל עלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-15. סאמי אדם פרץ לאגף והכניס כדור עומק לאורי עגייב שהקפיץ מעל השוער, שחקן היריבה בלם מקו השער – אך רועי אלקוקין ניצל זאת בכדי לכבוש מול שער חשוף את שערו הרביעי העונה. היריבה השוותה על סף הירידה למחצית, ובדקה ה-76 עופר גלברד החזיר את היתרון להפועל. כובש השער הראשון, רועי אלקוקין, השאיר כדור למגן השמאלי שלנו, שהתקדם מעט, בעט מדויק לפינה של השוער וקבע את תוצאת המשחק – 1-2 הפועל.

שיחקו בהפועל: דן ארז; ליאו בנבניסטי (יואב כהן, 87'), אבי תורג׳מן, רועי לוי, עופר גלברד; עמית למקין, רועי אלקוקין, אורי עגייב (אופק משען, 60'); הראל לוי (שאקר אבו חוסיין, 60'), שגיא גניס וסאמי אדם (בן רבינוביץ׳, 82').

קבוצת נערים א' יצאה למשחק בחיפה מול הפועל המקומית, ניצחה 1-5 ושמרה על פתיחת עונה מושלמת עם ניצחון רביעי מארבעת משחקי פתיחת העונה.

הפועל כבשה ראשונה לאחר 12 דקות, כשהיה זה אור מסיקה שחתום על השער. היריבה איזנה כעבור תשע דקות והקבוצה ספגה שער חובה ראשון העונה, אך מסיקה השלים שלושער בדקות 33 ו-47. עבור מסיקה זהו שער ליגה שמיני העונה. רביד אוליצקי כבש בתווך (44') וישי ברוש קבע את תוצאת המשחק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

קבוצת נערים ב' יצאה למשחק ברעננה מול הפועל המקומית, ניצחה 1-3 ושמרה על פתיחת עונה מושלמת עם ניצחון חמישי מחמשת משחקי פתיחת העונה.

אופק ציפרוט כבש בסיום המחצית הראשונה, נועם ישראלי כבש עם פתיחת המחצית השנייה. רעננה צימקה חמש דקות לסיום, אך אורי אדרי שמר על יתרון שני השערים וקבע את תוצאת המשחק.

זרקור: עופר גלברד

מגנה השמאלי של קבוצת הנוער שלנו, עופר גלברד, עלה השנה לנוער מנערים א׳ בה שיחק אשתקד. "זו שנה ראשונה שלי בקבוצת הנוער, והבדלי הרמות בין השנתון שלי ולשנתון מעלינו מאוד משמעותיים" שיתף. "הקצב וראיית המשחק ברמה הרבה יותר גבוהה, ואני מרגיש שעם האימונים משתפרים ונכנסים לקצב טוב יותר. החיבור הקבוצתי שלנו מצוין, המשכתי עם אוהד קדוסי המאמן שלי בעונה האחרונה בנערים א' אז אני מרגיש מאוד בנוח".

גלברד (17) הבקיע אמש את שער הניצחון נגד רמת השרון. "זה מאוד מרגש להתחיל את העונה בצורה כזאת חזקה ולנצח משחק רביעי ברציפות, ואני שמח מאוד שיכולתי לתרום לניצחון הזה עם שער ניצחון" אמר לנו. "המשחק היה קשוח ומאוד אגרסיבי מתחילתו, נגד קבוצה שהתחילה את העונה בצורה לא טובה ובאה לנסות להשיג ניצחון ראשון נגדנו, אבל הראנו הרבה אופי וקור רוח וניצחנו".

עבור עופר זו עונה תשיעית ברציפות במועדון, לאחר שהגיע אלינו בגיל 9. "אני פותח השנה שנה תשיעית במועדון, שיחקתי כמעט בכל הקבוצות של המחלקה ואני מאוד מתרגש לפתוח את העונה הזו בקבוצת הנוער ובמועדון שממזמן הפך לבית השני שלי".

כאמור, הקבוצה ניצחה את כל ארבעת משחקיה מפתיחת העונה. "פתיחת העונה הייתה מצוינת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. אני מרגיש שאנחנו כל הזמן משתפרים, וממשחק למשחק מתגבשים לקבוצה הרבה יותר חזקה. כמובן שלוקח טיפה זמן לשלושה שנתונים להתחבר ביחד, אבל אני חושב שעד עכשיו התחברנו בצורה מצוינת".