מחלקת הנוער

סוף שבוע מוצלח במחלקת הנוער

מערכת האתר

28.8.23

לחדשות נוספות

קבוצת הנוער ונערים א' פתחו עונה ברגל ימין, קבוצת נערים ב' עם ניצחון שני בשני משחקים – ועל איזה שחקן אנו שמים זרקור השבוע? סיכום סוף השבוע במחלקת הנוער לפניכם

כמה התגעגענו לשבתות של משחקים במחלקת הנוער שלנו. אחרי עבודה מרובה לאורך הקיץ, הגיע הרגע להתחיל – וקבוצות הנוער ונערים א' פתחו את משחקי הליגה.

קבוצת הנוער, הפועל ת"א ניסנוב, יצאה למגרש בספורטק דרום לדרבי הקטן של העיר מול בני יהודה. החניכים של אוהד קדוסי, בהופעת בכורה כמאמן הנוער, ניצחו 1-4 ופתחו עונה עם שלוש נקודות ראשונות. שגיא גניס, שנרשם העונה כחריג גיל בקבוצה כבש ראשון אחרי ערבוביה ברחבה בדקה ה-23. שתי דקות אחר כך, רועי אלקוקין נרשם גם הוא כחריג גיל הכפיל את התוצאה כשהטעה את המגן ברחבת ה-16 ובעט לרשת העליונה.

על סף השריקה לסיום המחצית, אלקוקין השלים צמד אישי כשבעט מדויק מחוץ לרחבה. בני יהודה צימקה בפנדל בדקה ה-71, אך ממש עם שריקת הסיום למשחק עמית למקין הגיע לאחד על אחד מול השוער וקבע את תוצאת המשחק – 1-4 להפועל.

שיחקו בהפועל: דור בנימיני, יואב כהן (הראל לוי, 63'), אבי תורג'מן (אורי עגייב, 69'), רועי לוי, עופר גלברד, עמית למקין, בן רבינוביץ' (שאקר אבו חוסיין), רועי אלקוקין, יובל כהן (מיליארדו אסרט, 69'), שגיא גניס וסאמי אדם (מוחמד אבו לאסן).

קבוצת נערים א', הפועל ת"א צחי בן פורת, פתחה גם היא את משחקי הליגה, כשגברה 0-1 קטן ומתוק על הפועל באר שבע בחוץ. אור מסיקה כבש בדקות הסיום של המשחק את שער הניצחון לזכות החניכים של שימי אברהם.

קבוצת נערים ב', הפועל ת"א ישין, רשמה ניצחון ליגה שני בשני משחקי הליגה שהתקיימו עד כה, לאחר ניצחון נאה 0-3 על בני יהודה. עומרי לוי כבש צמד בדקות 15 ו-57, נועם פרלשטיין שילש בדקה ה-73. זהו ניצחון שני העונה לחניכים של אוהד אשכנזי, לאחר שבמחזור הפתיחה גברו 0-1 על הפועל ירושלים.

זרקור: אורי מאיר

אורי מאיר מקבוצת נערים א' בישל את שער הניצחון של הקבוצה מול הפועל ב"ש - ועזר לה לפתוח את העונה עם שלוש נקודות. אורי שיחק בשנה שעברה בקבוצת נערים ב', והעונה עלה יחד עם מרבית מחניכיו לקבוצת הגיל הבאה. מאיר הצטרף למחלקת הנוער שלנו בגיל טרום א', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. אשתקד היה מהשחקנים המובילים של קבוצת נערים ב', במדיה כבש שבעה שערי ליגה.

תמיד כיף לפתוח עונה עם ניצחון" שיתף אורי. "יצאנו למשחק חוץ קשה והבקענו לקראת הסוף, זו התחושה הכי טובה שאפשר לבקש - והיא תיתן לנו ביטחון להמשך העונה".

מאיר התייחס לעלייה לקבוצת הגיל הבאה: "קודם כל, ככל שעוברות השנים הרמה והקושי עולים – ולכן אני צריך גם לעלות ברמה. כרגע אני מרגיש טוב מאוד עם המעבר הזה. הגעתי מראשון לציון בטרום ב' ומהרגע הראשון הפועל תל אביב הבחנתי במעטפת שנותנת את כל הכלים להצליח. תמיד כיף להגיע לאימונים ולמשחקים, אנשי הצוות נותנים הרגשה שמאמינים בך ואוהבים אותך".

"החיבור הקבוצתי הוא מצוין", הוסיף. "אנחנו נותנים ביטחון אחד לשני, תומכים ועוזרים זה לזה. החיבור עם המאמן שימי אברהם התחיל לחלקינו עוד בשנה שעברה בנערים ב', מעבר למאמן הוא תמיד עוזר לנו במה שאנחנו צריכים, לא רק בכדורגל אלא בחיים בכלל. השחקנים החדשים שהצטרפו התקבלו בצורה הטובה ביותר, גרמנו להם להרגיש בבית וכך הקבוצה התחברה מהר".

צילומים: אלכסנדר בוך