קבוצת הבוגרות

ניצחון שלישי לקבוצת הבוגרות

מערכת האתר

4.10.23

לחדשות נוספות

קבוצת הנשים גברה בתחילת השבוע 0-6 על מכבי צור שלום ביאליק ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה. סנדל שערכה הופעת בכורה: "ההופעה הראשונה ריגשה אותי במיוחד הפעם, יש כאן חומר שחקניות מצוין"

קבוצת הנשים של המועדון המשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה עד כה, כשניצחה ביום ראשון את מכבי צור שלום ביאליק בתוצאה המשכנעת 0-6.
הפועל שומרת על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, כשהיא עם מאזן של 0-19.

החלוצה האמריקאית סברינה ברטון התבלטה פעם נוספת, כשסיימה את המשחק עם רביעיית שערים – וסופרת כבר עשרה שערי ליגה. ברטון כבשה בדקות 7, 18, 21 ו-70. אשרת עיני כבשה את שערה הראשון העונה בתווך (28') וגיל חבצלת קינחה לקראת שריקת הסיום (89').

שיחקו בהפועל: הילי כליף (אביגיל וולק, 74'), ספיר אלקובי (רותם שכטר, 64'), אילונה חולתי, פאביולה סאנצ'ס, אשרת עיני, קארין סנדל, מור שקד (הדס פראוור, 64'), זואי מגן, אנסטסיה חמלבה (נועה לוי, 74'), אור רפאלי וסברינה ברטון (גיל חבצלת, 74').

מאמן הקבוצה אוהד אשכנזי אמר בסיום: "קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה לכל הקהל שהגיע, ולאחל לכולם חג סוכות שמח. יחסית למשחק שלנו בשבוע שעבר, זו הייתה הופעה טובה. הקבוצה מתחילה להתחבר ואנו מתחילים להיראות טוב. יש לנו עוד הרבה עבודה, בעיקר בחלק הקדמי – למרות השישייה שהבקענו. כמו שאנחנו תמיד אומרים, המטרה העיקרית היא להגיע לליגת העל – ואנו ממשיכים לעבוד בשביל להשיג אותה. נתראה בשבוע הבא".

קארין סנדל, שהצטרפה הקיץ לקבוצה וערכה את הופעת הבכורה שלה במדים האדומים: "הופעת בכורה היא תמיד מרגשת, אבל השנה היא ריגשה אותי בצורה מאוד מיוחדת. היו לי פרפרים בדרך למשחק, זה כבוד להיות חלק מהפועל תל אביב".

קארין נשאלה על המטרות האישיות והקבוצתית שלה לעונה הקרובה: "מטרות אישיות? בכנות, אין לי יותר מדי מטרות אישיות. עשיתי די הרבה בקריירה, באתי לכאן בשביל מטרה אחת והיא קבוצתית – לעלות ליגה. מועדון כזה גדול חייב להיות בליגת העל, וזו המטרה היחידה שיש לי לשנה הזאת".

סנדל סיכמה את הניצחון: "היה משחק טוב עם הרבה דקות טובות של כדורגל ומהלכים יפים. זו רק תחילת העונה ואנחנו לומדות להכיר אחת את השנייה – ואני בטוחה שנשתפר ממשחק למשחק. יש כאן חומר שחקניות באמת מצוין, ואני מתרגשת לקראת המשך העונה".