קבוצת הבוגרות

ניצחון לקבוצת הבוגרות במשחק צמרת

מערכת האתר

24.1.24

לחדשות נוספות

קבוצת הנשים גברה 0-4 על מכבי פנתרות אשדוד בקרב בין שתי הקבוצות ששמרו על מאזן מושלם מפתיחת העונה – והתבססה במקום המוביל לעליית ליגה. סיכום הניצחון לפניכם


קבוצת הבוגרות של הפועל תל אביב התארחה אמש (שלישי) באצטדיון הסינטטיקו באשדוד, שם פגשה את העולה החדשה לליגה, מכבי פנתרות אשדוד, במסגרת המחזור השביעי בליגה הלאומית.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק המסקרן כשכל אחת ניצחה בכל ששת משחקיה מפתיחת העונה.
תשע דקות מהפתיחה, כדור קרן של אשרת עיני מצא את הבלמית הקוסטה-ריקנית פאביולה סאנצ'ס, שנגחה פנימה את שער הבכורה שלה באדום. בדקה ה-54 הפועל יצאה למתפרצת, סברינה ברטון מסרה לאור רפאלי, שהתקדמה מעט, הרוויחה שטח ובעטה פנימה מ-25 מטרים את שערה השלישי העונה. שתי דקות לאחר מכן אשרת עיני שוב ניגשה להרים כדור קרן, הפעם הכדור החוזר הגיע אליה – וקפטנית הקבוצה כבשה את שערה השלישי העונה. ארבע דקות לסיום ההתמודדות אנסטסיה חמלבה קבעה את תוצאת המשחק, לאחר שקיבלה הרמה מזואי מגן, בעטה ונבלמה – אך עטה על הריבאונד ושמה את הכדור בפנים.

החניכות של אוהד אשכנזי הגדילו את הפער מהמקום השלישי והתבססו במקום השני בטבלה – שמוביל לליגת העל. להפועל ב"ש, ששיחקה משחק אחד יותר מאיתנו, יש נקודה אחת יותר, והיא מוליכה את הטבלה.

כמו כן, יש לציין כי למרות שעברו שבעה משחקים מפתיחת העונה, הפועל לא ספגה אפילו לא שער חובה אחד (!) לעומת 32 שערי זכות.
לפני המשחק, השחקניות עשו מחווה מרגשת לכוחות צבא ההגנה לישראל כאות הוקרה לפעילותם במהלך המלחמה, כשעלו עם סרטים עליהם סמליהם של היחידות השונות.

ביום שני הקרוב (29.1, 20:20) הפועל תצא למשחק חוץ מול מ.כ קרית ים, במסגרת המחזור השמיני של הליגה הלאומית.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, מעיין פלורסהיים, פאביולה סאנצ'ס, רותם שכטר (מור שקד, 59'), אשרת עיני, קארין סנדל, גיל חבצלת (יובל שלום, 59'), זואי מגן, אנסטסיה חמלבה (רויקה אבו קאעוד, 85), אור רפאלי וסברינה ברטון (נועה לוי, 85')