קבוצת הבוגרות

ניצחון לקבוצת הבוגרות במשחק החזרה לליגה

מערכת האתר

2.1.24

לחדשות נוספות

קבוצת הנשים שבה לשחק מאז פרצה המלחמה, כשגברה 0:2 על מכבי באר שבע מצמד של סברינה ברטון: "יש הרבה דברים לקחת להמשך הדרך"


קבוצת הבוגרות של הפועל תל אביב סוף סוף חזרה לכר הדשא. הערב (שלישי), האדומות שלנו הדרימו לבאר שבע, למשחק מול מכבי המקומית, במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית. כזכור, הן היו אמורות לשוב לשחק בשבוע שעבר – אך המשחק בוטל.

הפועל לא הצליחה לכבוש בחצי הראשון, וירדה להפסקה ב-0:0. בדקה ה-52 סברינה ברטון פתחה את הסכר והעלתה אותנו ליתרון, אותו הכפילה בדקה ה-77 במה שקבע את תוצאת המשחק. עבור סברינה, החלוצה האמריקאית, זהו שער מספר 12 (!) העונה בליגה, והיא כמובן ניצבת בראש טבלת מלכת השערים.

הקבוצה פתחה נהדר את העונה, והיא רשמה את ניצחונה הרביעי בארבעה משחקי פתיחת העונה, עם 21 שערי זכות ו-0 שערי חובה.

המאמן אוהד אשכנזי: "חזרנו אחרי תקופה מאוד ארוכה, וזה היה המשחק שלנו מאז פרצה המלחמה. היה לנו קצת קשה להיכנס לעניינים, השחקניות היו קצת מבולבלות בהתחלה אבל זה מובן. שלטנו בקצב ברוב המשחק, אך התקשנו להכניס את הכדור לרשת למרות שהגענו למצבים. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים ואני שמח מאוד שזה הצליח. אנחנו עם הפנים קדימה ומרוכזים במטרה שלנו".

השוערת הילי כליף, ששמרה על שער נקי העונה: "היה משחק לא פשוט מול קבוצה חזקה שעמדה מולנו יפה. למרות הקושי והאתגר הצלחנו להבקיע פעמיים. יש לנו הרבה מה לקחת להמשך, אני בטוחה שניקח וניישם. הדרך להשגת המטרה עוד ארוכה ועוד הרבה עבודה לפנינו".

שיחקו בהפועל: הילי כליף, פאביולה סאנצ'ס, הדס פראוור, רותם שכטר (מעיין פלורסהיים, 56'), אשרת עיני, מור שקד, גיל חבצלת (קארין סנדל, 56'), אנסטסיה חמלבה, יובל שלום (זואי מגן, 56'), אור רפאלי וסברינה ברטון.