קבוצת הבוגרות

ניצחון לקבוצות הבוגרות מול בנות יהודה

מערכת האתר

10.11.24

לחדשות נוספות

קבוצת הנשים שלנו אירחה אמש (שלישי) את בנות יהודה במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית, ויצאה עם ניצחון 0-4 גדול: "מרגישות שאנחנו מתחברות ממשחק למשחק". הסיכום המלא לפניכם

23 דקות מהפתיחה, החלוצה האמריקאית סברינה ברטון העלתה אותנו ליתרון בשערה ה-13 מפתיחת העונה. מור שקד הכפילה מול האקסית כעבור 13 דקות, אחרי שנגחה פנימה מהרמה של אשרת עיני. בדקה ה-66 עיני כבשה בעצמה לאחר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, וחמש דקות לאחר מכן ערבוביה ברחבה הכתומה הסיימה עם כדור ברשת משער עצמי.

הפועל יוצאת עם ניצחון חמישי מחמשת משחקי הליגה אותם שיחקה עד כה העונה (במשחק השישי נקבע ניצחון טכני לזכותנו). עם 18 נקודות מ-18 אפשריות, 28 שערי זכות ו-0 שערי חובה – הקבוצה רושמת פתיחת עונה נהדרת, כשפניה כמובן כל עת להמשך המאבקים על עלייה לליגת העל.

המאמן אוהד אשכנזי אמר לאחר המשחק: "תמיד כיף לנצח, לא משנה באיזה משחק. היה לנו משחק מאוד טוב, יחסית לשבוע שעבר הקבוצה יותר התחברה והציגה יותר כדורגל שוטף כמו שאנחנו רוצים לראות. עלינו כקבוצה אחת ושיחקנו כיחידה אחת – וזה משהו מאוד חשוב להמשך העונה".

הפועל חזרה אמש למשחקי הבית במתחם חודורוב, לראשונה מאז פרוץ המלחמה. "אין כמו לשחק בבית" אמר אשכנזי. "האווירה כאן במתחם מאוד מורגשת. השחקניות מרגישות מאוד בנוח לעיניי הקהל הביתי שלנו – שחשוב לציין שמלווה אותנו גם במשחקי חוץ. החשיבות של דחיפת הקהל עבורנו היא גדולה"

המגינה מעיין פלורסהיים סיכמה את ההתמודדות: "הרגשנו טוב על המגרש, אנחנו באמת מרגישות שאנחנו מתחברות מפעם לפעם. אנחנו עובדות מאוד קשה באימונים – ואני שמחה שזה בא לידי ביטוי על כר הדשא".

לפני המשחק ובמהלכו, האדומות שלנו ערכו מספר מחוות הקשורות למלחמה. בזמן החימום, הן עלו עם חולצות הקוראות להשבתם של החטופים לירי אלבג, חנן יבלונקה ויונתן סומרנו. לאחר כיבוש השער השלישי במשחק, אותה כבשה אשרת עיני, השחקניות הניפו חולצה עם תמונותיהם של אוהדי הקבוצה שנפלו ונרצחו מה-7.10.

"אנחנו עושות את המקסימום שאנחנו יכולות בשביל האוהדים שלנו, שהם חלק נצחי ממשפחת הפועל תל אביב" שיתפה מעיין. "הם איתנו בכל רגע ורגע – ואנחנו מחכים לשובם הביתה כמה שיותר מהר".

המשחק הבא של הקבוצה יהיה ביום שלישי הבא (26.1), כשתצא למשחק חוץ מאתגר מול מכבי פנתרות אשדוד.

שיחקו בהפועל: הילי כליף (אביגיל וולק, 75'), מעיין פלורסהיים, פאביולה סאנצ'ס (רויקה אבו קאעוד, 75'), רותם שכטר, אשרת עיני, קארין סנדל, מור שקד (נועה לוי, 75'), אנסטסיה חמלבה (גיל חבצלת, 65'), אור רפאלי וסברינה ברטון (יובל שלום, 65')