סיקור משחק

ניצחון חוץ חשוב על ריינה

מערכת האתר

16.12.23

לחדשות נוספות

הפועל הכשרה תל אביב גוברת באצטדיון גרין על בני ריינה 1:2 במסגרת המחזור התשיעי בליגת ONE ZERO בנקאות דיגיטלית. ניצחון אדום לאחר שלושה משחקי ליגה

לאחר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון (תיקו בודד ושני הפסדים) חוזרת הערב הפועל למסלול הניצחונות לאחר ניצחון חוץ חשוב מאד מול בני ריינה לה זה הפסד בכורה העונה.

שער בדקה ה-17 של עומר סניור לאחר טעות של שוער היריבה נתן להפועל יתרון מוקדם.

שער של עמרי אלטמן נפסל בטענת עבירה גבולית אבל מספר 7 באדום לא חיכה הרבה זמן ובדקה ה-41 כבש שער ראשון בליגה העונה לאחר פנדל שנעשה עליו.

במחצית השנייה ריינה לחצה והצליחה רק לצמק את התוצאה. בסיום 1:2 הפועל.

בעקבות הניצחון הפועל עולה לחלק העליון בטבלה והיא עם 12 נק' לאחר תשעה מחזורים (11:10 מאזן השערים).

שיחקו בהפועל:

אמיליוס זובאס, עומר סניור, טל ארצ'ל, בראיין פאסי, אור בלוריאן, יהב גורפינקל, דן איינבינדר (אל ים קנצפולסקי – 67), חוזה רודריגס, מאוויס צ'יבוטה (רן בנימין – 61), הישאם לאיוס (ארי כהן – 84), עמרי אלטמן (אלן אוז'בולט – 84)

שפט אוהד אסולין באצטדיון גרין, נוף הגליל.

המשחק הבא של הפועל יתקיים בשלישי הקרוב (19.12), כאשר הפועל תארח באצטדיון בלומפילד את מכבי פ"ת במסגרת המחזור העשירי בליגת ONE ZERO בנקאות דיגיטלית. המשחק יחל בשעה 20:00.

יומן אירועים

 דקה 17: שער! הפועל ת"א עלתה ל-0:1: כדור ארוך של בלוריאן נשלח קדימה, גד עמוס יצא גבוה מדי והכדור עבר מעליו, מה שאפשר לעומר סניור לנגוח בחופשיות מול שער חשוף לרשת.

דקה 32: עומרי אלטמן נאבק על הכדור עם בלם ריינה, סאמביניה, הכדור הלך שמאלה להישאם לאיוס שהחזיר לאלטמן שכבש, אך השער נפסל בטענת עבירה גבולית מאוד של אלטמן על סאמביניה בתחילת המהלך. אחרי בדיקה ארוכה, ב-VAR החליטו לא לקרוא לאוהד אסולין למסך.

 דקה 41: שער! הפועל ת"א עלתה ל-0:2: אלטמן חדר לרחבה וספג דריכה מנמניה ליובסלבייביץ'. אחרי בדיקה, אסולין הצביע על הנקודה הלבנה, אלטמן לקח את הכדור פנימה.

דקה 52: ריינה כובשת, 1:2 להפועל.