קבוצת הבוגרות

ניצחון גדול לקבוצת הבוגרות על בית"ר ירושלים

מערכת האתר

27.2.24

לחדשות נוספות

האדומות שלנו ניצחו 0:9 את הירושלמיות ושמרו על מאה אחוזי הצלחה העונה. סיכום המשחק לפניכם

קבוצת הבוגרות התארחה אמש (שני) אצל בית״ר ירושלים במסגרת המחזור ה-13 בליגה הלאומית - וחזרה מעיר הבירה עם ניצחון גדול.


מהלך המשחק

כבר לאחר ארבע דקות אשרת עיני העלתה אותנו ליתרון. בדקה ה-36 הקפטנית הכפילה, ומספר דקות לאחר מכן היריבה כבשה לשערה שלה, והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 0:3.

שתי דקות לתוך החצי השני גיל חבצלת כבשה את הרביעי, אשרת עיני השלימה שלושער לאחר מכן. זואי מגן ואור רפאלי הוסיפו כיבושים גם הן, גיל חבצלת השלימה צמד וקארין סנדל כבשה את שערה הראשון באדום לקראת שריקת הסיום.

שיחקו בהפועל: הילי כליף, מעיין פלורסהיים, פאביולה סאנצ׳ס, רותם שכטר (רויקה אבו קאעוד, 62׳), אשרת עיני (מור שקד, 67׳), קארין סנדל, גיל חבצלת, זואי מגן (נועה לוי, 62׳), אנסטסיה חמלבה (ספיר אלקובי, 53׳), אור רפאלי ויובל שלום.


הכובשות האדומות

בזכות התשיעייה שכבשה, הפועל העלתה את מאזנה ל-60 שערי זכות ב-12 המשחקים שלה העונה. בראש טבלת הכובשות ניצבת סברינה ברטון עם 17. אשרת עיני אחריה עם 8, גיל חבצלת עם 7, יובל שלום עם 5 ואור רפאלי עם 4. אנסטסיה חמלבה, מור שקד ופאביולה סאנצ׳ס עם 3 כל אחת, עדן אביב עם 2, קארין סנדל, זואי מגן ורויקה אבו קאעוד עם אחת לכל אחת.


טבלת הליגה

בצמרת הטבלה המצב נשאר בעינו. החניכות של אוהד אשכנזי ניצבות בראש הטבלה עם 36 נקודות ומאזן מושלם מפתיחת העונה. פנתרות אשדוד במקום השני עם 31 נקודות, הפועל באר שבע מתחתיהן עם 29 נקודות. נזכיר כי בסיום העונה, שני המקומות הראשונים עולים לליגת העל.


המשחק הבא

כבר ביום חמישי הקרוב (29.2, 20:00) הקבוצה תתארח אצל מכבי צור שלום ביאליק למשחק ליגה נוסף, במסגרת המחזור ה-14, שישוחק כבר עתה, בהפרש של שלושה ימים מהמחזור הקודם.