קהילה

מפגש עם משפחות הנופלים והנרצחים במלחמה בנוכחות דייויד ומייקל מינצברג

מערכת האתר

25.1.24

לחדשות נוספות

ראשי קבוצת הבעלות של המועדון נפגשו היום עם המשפחות האדומות שנכנסו למעגל השכול מפרוץ המלחמה: "זו זכות גדולה עבורנו, לנצח תהיו חלק ממשפחת הפועל"

במהלך ביקורם בארץ של ראשי קבוצת הבעלות של המועדון, דייויד ומייקל מינצברג, נערך הבוקר (חמישי) מפגש עם המשפחות השכולות אשר איבדו את יקיריהן, אוהדי הקבוצה, במלחמת חרבות ברזל.

באירוע שהתקיים במתחם חודורוב, הגיעו המשפחות אשר שכלו את היקר להן מכל לארוחת צהריים משותפת, במהלכה שוחחו עמם דייויד ומייקל מינצברג, שמעו על סיפורי נפילת יקירם, ההתמודדות שלהם מאז האסון, השתתפו בצערם הכבד והבטיחו כי משפחת הפועל תל אביב תמיד תהיה לצידם ובשבילם.

בסוף אימון הקבוצה הבוגרת – השחקנים והצוות המקצועי הצטרפו ופגשו את המשפחות. בסוף המפגש נאמרו מספר מילים בנוכחות כל המשתתפים.

דייויד ומייקל מינצברג: "אנחנו רוצים להגיד לכולם תודה שהגעתם, זה זכות מבחינתנו לעשות למענכם לאחר שעברתם כל הרבה. אנחנו די חסרי מילים כשאנחנו עומדים מולכם ושומעים את הסיפורים הקשים והכואבים שחוויתם. אנחנו מקווים שהפועל תל אביב תמשיך להיות חלק מכיבוד זכרם של יקירכם, ונעשה הכל כדי שתעלו חיוך על פניכם כשתחשבו על האהובים שאיבדתם. אנו מבטיחים להמשיך וללוות אתכם עוד שנים קדימה, לנצח תהיו חלק ממשפחת הפועל".

מנכ"ל המועדון, עמית פסט: "אני מודה לכולם על שכיבדתם אותנו בנוכחותכם היום. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ימשיך את המחויבות הגדולה שלנו לכם וליקירים לכם שאינם איתנו. חשוב לי שתדעו שבזמן זה אנו עומלים על הקמת אנדרטת זיכרון שתהיה כאן במתחם, ושתנציח את יקירכם. אני מבטיח שכל עוד קבוצת הבעלות כאן במועדון, אנו נמשיך לעבוד למען כיבוד זכרם של אהובכם".

קפטן הקבוצה, דן איינבינדר: "אני שמח לראות אתכם כאן שוב, ואני מדבר כמובן בשם כל השחקנים. זה עושה לנו טוב שאתם כאן איתנו, וכמו שמייקל ודייויד אמרו – אתם חלק מאיתנו לכל החיים. אנחנו, הקבוצה, עוברים כרגע תקופה מקצועית פחות טובה. דווקא מהמקום הזה שאתם כאן ואנו יודעים איזו תקופה אתם עוברים, כמה חזקים וגיבורים אתם, אני רוצה שאנחנו השחקנים נשאב מכם את הכוחות והעוצמה שלכם. אנחנו יודעים שבידיים וברגליים שלנו יש את היכולת לשמח ולחזק אתכם. אני מקווה שאנחנו ניקח כוחות מחודשים מהאירוע הזה כדי לעלות לכם קצת חיוך על הפנים".

הילה שי, אימו של ירון שי ז"ל: "לכל אדם יש את הזהות שלו. ירון ז"ל היה שם את הפועל תל אביב כחלק מרכזי מהזהות שלו וממי שהוא היה. כשאנחנו כמשפחה חושבים על הנצחה, אני מספרת שירון היה בצופים, היה מוקף תמיד בחברים ושירת ביחידה מובחרת. בגלל שהוא היה מאוד צנוע אני בטוחה שהוא לא היה רוצה הנצחה, אבל אם כבר משהו – אז שהפועל תל אביב תהיה חלק ממנה. ירון תמיד אמר לנו שהוא "אוהד של הקבוצה בטוב וברע" – וההנצחה שאנחנו כמשפחה יכולים לתת לו היא להמשיך זאת".

תודה גדולה לקנסאי וביסקוטי על הכיבוד העשיר באירוע, ולחנות "המתנות שלי" על הצעיפים עם שמות הנופלים והנרצחים.