הודעות המועדון

מסאי דגו מונה למאמן הפועל תל אביב

מערכת האתר

2.6.24

לחדשות נוספות

המאמן חוזר למועדון נעוריו וחתם לשנתיים: ״קיבלתי החלטה מהלב, נצטרך להתאחד כולנו סביב הקבוצה וביחד נצעיד אותה בחזרה למקומות שאליהם היא שייכת"

מסאי דגו מונה למאמן הפועל תל אביב, המועדון בו גדל - וחתם על חוזה לשנתיים. עם החתמתו של דגו, אשר אימן אשתקד את מכבי חיפה, המועדון יתחיל בהכנות לקראת העונה הקרובה בליגת המשנה.

דגו (38) גדל במתחם ״הבית האדום״ במקווה ישראל, ובהמשך נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת של המועדון, בתחילת שנות ה-2000. הוא ערך 15 הופעות במדים האדומים, בהן כבש שער אחד.

את תחילת דרכו כמאמן עשה דגו במתחם חודורוב, כשאימן בין השנים 2014-2016 את קבוצות ילדים א׳, נערים ג׳ ונערים ב׳ של המועדון. בהמשך אימן את הפועל כפר סבא, הפועל אשקלון, הפועל פתח תקווה (שתי קדנציות), קרית שמונה הפועל עכו. לפני שנתיים מונה למאמן הנוער של מכבי חיפה עמה זכה באליפות, ולאחר שנה קודם לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה הבוגרת של הירוקים, וסיים את העונה במקום השני בטבלת הליגה והגיע לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג.

דגו אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל תל אביב, מועדון יקר ללבי שנתן לי המון לאורך הקריירה. קיבלתי את ההחלטה מהלב ואני מודע לאתגרים ולמשימות העומדות בפנינו. לאוהדים המסורים של הפועל תל אביב אני יכול להבטיח שנעשה הכל בשביל להסב לכם אושר וגאווה, נצטרך להתאחד כולנו סביב הקבוצה וביחד נצעיד אותה בחזרה למקומות שאליהם היא שייכת. יאללה הפועל".

מנכ"ל המועדון, עמית פסט: "אנחנו שמחים שמסאי חוזר למועדון בו גדל וסומכים עליו שיעזור לנו לעמוד במשימות העומדות בפנינו לקראת העונה הקרובה. התרשמנו מאוד מהיכולות המקצועיות של מסאי ומהאישיות שלו. אנו מאמינים בו וניתן לו את כל הכלים בשביל להצליח להחזיר את הפועל למקומה הטבעי בתום העונה הקרובה ולבנות יסודות טובים לעתיד".

בהצלחה מסאי!