הודעות המועדון

חגיגות 100 שנים של הפועל תל אביב: לילה של אגדות באדום

מערכת האתר

7.6.23

לחדשות נוספות

כחלק מהתכניות בחגיגות ה-100, הבלם האגדי של המועדון, דגלאס דה סילבה, ישוב להרכב הקבוצה ללילה אחד. המשחק יכלול הצצה ראשונה לסגל החדש תחת המאמן הראשי מייקל ולקאניס - וטקס הוקרה במחצית לאגדות המועדון

הפועל תל אביב גאה להודיע כי אגדת המועדון, דגלאס דה סילבה, יחזור לקבוצה למשחק אחד, מול CD Leganes הספרדית באצטדיון בלומפילד ב-15 ביולי, לרגל חגיגות 100 שנה למועדון.

"דגלאס הוא אגדה בהפועל, שחקן שלובש את החולצה האדומה בגאווה אדירה ונותן את כל כולו בכל פעם שהוא לובש אותה", אמר ראש מחלקת הכדורגל, חן סול. "אחרי המנהיגות המדהימה שהקרין על השחקנים והביצועים האיכותיים שלו ב-TST, המאמן ולקאניס ואני הזמנו אותו להצטרף אלינו במשחק המיוחד הזה, בכדי שנוכל לגשר בין עתידו המבטיח של המועדון - לעבר ההיסטורי שלנו, ולתת לו את ההזדמנות למשחק אחרון מול האוהדים שהוא אוהב באצטדיון בלומפילד".

דה סילבה הופתע מההזמנה מחן סול והמאמן הראשי מייקל ולקאניס. בלם העבר יגיע לתל אביב לקראת המשחק כדי להתאמן עם המועדון ולהתכונן ל-CD Leganes.

"תודה לחן סול, למאמן ולקאניס ולקבוצת הבעלות על ההזדמנות לשחק משחק אחרון מול האוהדים שאני כל כך אוהב, באצטדיון שבו יש לי כל כך הרבה זיכרונות נהדרים, ולמען המועדון שהוא חלק גדול ממני ומהנשמה שלי", אמר דה סילבה. "זה כבוד עצום, ולא רק שאני מצפה לחלוק את החוויות שלי עם הדור הזה של שחקני הפועל, אלא אתאמן כדי להתמודד בכבוד, ואם המאמן ולקאניס יצטרך אותי ל-90 שניות או 90 דקות, אני אהיה מוכן״.

משחק 100 השנים יספק לאוהדים גם מבט ראשון על הסגל החדש של הפועל בהופעת הבכורה של המאמן - ועל סגנון הכדורגל התחרותי וההתקפי שמאפיין אותו.

"ההישגים של דה סילבה במועדון מדהימים, ואנחנו מחזירים אותו כדי לעורר השראה ולהזכיר לכולנו את השיאים הגדולים שהמועדון יכול להשיג, רגע לפני שאנחנו מתחילים את המסע שלנו ביחד", אמר ולקאניס. "נשחק בסגנון התקפי - והבסיס להצלחה שלנו יהיה ביסוס זהות של קבוצה שנותנת הכל על הדשא בכל פעם שנעלה על המגרש. לגאנס הוא מועדון נהדר מליגה טובה מאוד - ואחרי שבועיים של אימונים, זה יהיה ניסוי כלים ראשון וטוב בתהליך האימון והבנייה שלנו. עם זאת, אנחנו רוצים להראות את הרוח התחרותית שלנו וליצור ערב מיוחד לאוהדים שלנו״.

הפועל תל אביב תזמין את כל השחקנים שרשמו מעל ל-100 הופעות עבור המועדון ב-100 שנות קיומו, שיזכו להוקרה מרגשת בטקס מיוחד במחצית המשחק. בשיתוף הקהל, שיזכה להודות לשחקנים שרשמו יחדיו אלפי משחקים באדום, עם 100 שניות של מחיאות כפיים.

בעלי מנויים לעונת 23/24 יזכו להנחה מיוחדת של 50% ברכישת כרטיסים לחגיגות ה-100 באצטדיון בלומפילד.

מכירת הכרטיסים למשחק לקהל הרחב תיפתח ב-15 ביוני.