מסע"ת

ואלקאניס: ״מרוצה מהעבודה לאורך הפגרה, מתכוננים למשחק חשוב מאוד״

מערכת האתר

14.9.23

לחדשות נוספות

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, מאמן הקבוצה מייקל ואלקאניס והשוער אמיליוס זובאס דיברו במסיבת עיתונאים.

הפועל תצא ביום שני הקרוב (18.9, 20:30) למשחק חוץ מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. לאחר שבועיים של פגרת נבחרות וכשניצחון הבכורה של הקבוצה נגד מכבי נתניה מאחורינו, המאמן מייקל ואלקאניס והשוער אמיליוס זובאס התפנו לענות על מספר שאלות לקראת ההתמודדות.

על המשחק מול באר שבע אמר המאמן: "אני מרוצה מהפגרה, השחקנים התאמנו בצורה נהדרת ומקצועית. קיבלנו בחזרה את השחקנים שהיו בנבחרות והם יצטרפו היום לאימונים וייכנסו לקצב. אנחנו מתמקדים בימים הללו בהכנות למשחק חשוב מול קבוצה חזקה מאוד״.

על חלוץ הרכש גייב סגל: "סגל הוא שחקן טוב שיכול לתת לנו יותר עומק, במיוחד כחלוץ 9. הוא שחקן שמשחק לעומק, נלחם על כל כדור. בחור צעיר, מאוד מוכשר, שעובד קשה מאוד. הפרופיל שלו מתאים למה שחיפשנו ואני בטוח שהוא ייאבק על מקומו בצורה ראויה".

על הרכש עד סוף חלון ההעברות התייחס ואלקאניס: "נראה מה יהיה, זו שאלה עבור חן סול. אני חושב שבחודשים האחרונים הפתענו כמה פעמים, אנחנו צריכים להיות זהירים עם שחקנים שיגיעו לכן ולהביא שחקנים שמתאימים לנו ולפרופיל שלנו. מי יודע? חן יכול להפתיע אותנו".

מסר לקהל לקראת השנה החדשה: "יש לנו את האוהדים הטובים בישראל ולבטח הרועשים ביותר. רק שימשיכו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב. האוהדים נפלאים, אני יכול להבטיח לקראת השנה החדשה, שכל שחקן ייתן את כל כולו בכל משחק כדי שהאוהדים שלנו יהיו גאים בנו, במוסר העבודה שלנו, ברצון שלנו לנצח משחקים. הרגשנו את האושר והשמחה שלהם נגד נתניה, זו תחושה שנרצה להרגיש גם בהמשך".

השוער אמיליוס זובאס: "אנחנו מרגישים טוב, עם הרבה ביטחון עצמי. אנחנו עובדים קשה מאוד וחושבים צעד אחר צעד ולא יותר מדי על העתיד. אימון אחר אימון, משחק אחר משחק, אנחנו מוכנים לכל אתגר שיעמוד בפנינו העונה. אני מרגיש את השחקנים והצוות המקצועי, אנחנו מתכוננים למשחק ורוצים להשיג תוצאה טובה. נגיע ברמת מוכנות הגבוהה ביותר לבאר שבע".