הודעות המועדון

הקהל חוזר למגרשים

מערכת האתר

18.12.23

לחדשות נוספות

פיקוד העורף ומנהלת הליגות אישרו חזרה של כ-5,000 אוהדים ליציעים, בתקווה שבקרוב תתאפשר חזרה מלאה לשגרה במגרשים. לפניכם כל המידע הרלוונטי לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקווה. נתראה בבלומפילד!

מנויים יקרים,

פיקוד העורף ומנהלת הליגות לכדורגל אישרו את כניסתם של 5,000 צופים למגרשי הכדורגל, החל ממחר. לצערנו, המשמעות היא כי אלפי רוכשי מנויים לא יוכלו להגיע למשחק. למרות זאת, אנו מאמינים כי מהלך זה יהיה צעד ראשוני וחשוב לקראת חזרה לשגרה מלאה במגרשי הכדורגל, בתקווה שבקרוב.

הזמנת הכרטיסים למשחק מול מכבי פתח תקווה תתחיל הערב (שני) בשעה 20:00 ותתנהל בשיטת כל הקודם זוכה, ההקצאה תתאפשר למחזיקי מנוי בלבד. בדומה לכל מכירה באתר לאן, יש להיכנס לחשבון באתר, לבחור את המשחק ולקבל כרטיס לחשבון המייל הרשום. רק מי שקיבל כרטיס לחשבון המייל, יהיה רשאי להיכנס למשחק.

כחלק מהנחיות פיקוד העורף, חלוקת הכרטיסים למנויים בשערים 4-5, 7-8 ו-2, תתקיים לפי מכסות קבועות. מכיוון שלא ניתן לאפשר כניסה לכלל המנויים, תחילה יהיה ניתן לבחור כרטיסים רק ליציע שאליו נרכש המנוי המקורי – וביום המשחק, החל מהשעה 10:00 בבוקר, האפשרות לבחור מקום תיפתח לכלל השערים.

במשחק הבא (מול הפועל פתח תקווה בשבת) יתקיימו שני סבבי בחירה, כאשר הסבב הראשון ייפתח רק עבור מנויים שלא מימשו את זכאותם לכניסה למשחק ביום שלישי – ואילו הסבב השני ייפתח לכלל מחזיקי המנויים על בסיס מקום פנוי.

כפי שכבר הודענו לפני מספר שבועות, המנויים יזכו למתווה פיצוי עבור המשחקים שאליהם לא הגיעו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והנחיות פיקוד העורף.

בקשות מיוחדות יטופלו נקודתית.
ניתן לפנות אלינו במייל:
service@htafc.co.il

אנו ממשיכים להתאבל על האירועים הטרגיים שהתרחשו מאז ה-7 באוקטובר. ליבנו עם הקורבנות ומשפחותיהם ואנו ממשיכים להתפלל לשובם בשלום של החטופים הנותרים והחיילים האמיצים של צבא ההגנה לישראל – וליום בו נוכל לחיות בשלום.

מצפים לראותכם בבלומפילד

יאללה הפועל!

להזמנת כרטיסים (החל מהשעה 20:00) לחצו כאן

שאלות ותשובות:

- האם אשב במקום הקבוע שלי?

תשובה:לא יהיו מקומות שמורים, אך בסבב הראשון המנויים יוכלו לבחור את המיקום לפי המנוי המקורי. אם תסתיים ההקצאה לאותו יציע, החל מ-10:00 בבוקר ביום המשחק, יהיה ניתן לשריין כרטיסים לכלל היציעים עבור כל המנויים.

- האם אני יכול להיכנס לכל משחק?

תשובה: במידה ונכנסת למשחק הראשון בו התאפשרה כניסת אוהדים, במשחק העוקב תוכל לשריין מקום באצטדיון רק בפעימה השנייה של המכירה (מכירת ערב) ועל בסיס מקום פנוי.

- אם לא הספקתי להירשם בסבב הראשון, האם אוכל לקבל כרטיס בסבב השני?

תשובה: אין התחייבות שכל אוהד יצליח לממש את זכאותו לכרטיס. שריון המקומות הינו על בסיס כל הקודם זוכה.

- האם "הזמנת כרטיס" למנויים עבור משחק משחק מסוים תיחשב כהגעה למשחק?

תשובה: כן, במידה ודרך אתר ההזמנות תשריינו מקום במשחק ותבחרו שלא להגיע, זה ייחשב כהגעה למשחק במתווה הפיצוי שיפורסם בהמשך. אם לא תשריינו את מקומכם במשחק, לא תיחשב כהגעה למשחק.

- אם ברצוני לקנות כרטיס לחבר/ה או בן/ת משפחה שאינם מנויים האם אוכל?

תשובה: לא, הכרטיסים פתוחים למנויים בלבד. אם תתאפשר מכירה, נעדכן ברשתות החברתיות של המועדון.

- אם רכשתי מיני מנוי, האם המתווה חל עליי?

תשובה: רוכשי מיני מנוי יכולים להירשם לשריון מקום למשחק מול מכבי פתח תקווה (שהיה אמור להיכלל במיני מנוי) בשיטת כל הקודם זוכה.

- למי ניתן לפנות במקרים חריגים/בקשות מיוחדות?

תשובה: לפניות מיוחדות יש לפנות לכתובת המייל service@htafc.co.il