הודעות המועדון

הפועל פתחה באופן רשמי את האימונים לעונה הקרובה

מערכת האתר

4.7.2023

לחדשות נוספות

הפועל החלה בהכנות לקראת עונת 23/24 שתיפתח עוד פחות מחודש, עם משחקי גביע הטוטו. הצגת הצוות המקצועי החדש ועדכון אודות השחקנים שפתחו את האימונים לפניכם.

כזכור, ניסוי הכלים הראשון של הקבוצה יהיה ביום שבת הבא (15/7, 20:00) בחגיגות המאה של המועדון, שייערכו עם משחק הראווה נגד לגאנס הספרדית בבלומפילד. יומיים לאחר מכן הקבוצה תמריא למחנה אימונים בן שמונה ימים בגרמניה, בו תקיים שני משחקי אימון (נגד איינטרכט בראונשווייג וסנט פאולי).

הקבוצה פתחה את אימוניה במתחם חודורוב, שכידוע נמצא בשיפוץ כללי. את ההכנות וההתארגנות שלפני ואחרי האימון, השחקנים עורכים באצטדיון בלומפילד.

המאמן החדש מייקל ואלקאניס העביר שני אימונים ראשונים בתפקיד, יחד עם צוותו החדש: עוזרו הספרדי בורחה לאמה, מאמן הכושר מאורו זאנגורה ומאמן השוערים ניר דוידוביץ' שפותחים את עונתם השלישית במועדון, והאנליסט החדש, היווני דימיטריס גומאס.

אדם נתנאל ישמש כ-data scientist, הצטרף למחלקת האנליזה ויעבוד צמוד לראש מחלקת הכדורגל, חן סול

גבריאל טרקיאלוב, אשר שימש כמאמן הכושר במחלקת הנוער אשתקד, קודם לקבוצה הבוגרת וישמש כעוזר מאמן הכושר הראשי.

אל הצוות הרפואי הצטרפו גם כן מספר פרצופים חדשים. בראשו, ימשיך לעמוד ד"ר רן טיין, ראש מערך הרפואה של המועדון בשנים האחרונות. רועי תיבון מונה לראש מחלקת הפיזיותרפיה, אור ברנשטיין ותומר בסן ישמשו כפיזיותרפיסטים של הקבוצה, אסי אלסדווי כמעסה הקבוצה – ודן ספררי ימשיך כספורטתרפיסט. נועה שנייצר תמשיך כתזונאית הקבוצה.

אל סגל השחקנים הצטרפו כמובן שחקני הרכש החדשים: עמרי אלטמן, חוסה רודריגס, אביב סלם  ומאט פרנק (שוער יהודי-אמריקאי שהצטרף כשוער שלישי) – יחד עם אלון אזוגי ורוי ברנס שחזרו מהשאלות. הם יתחברו עם השחקנים שהמשיכו מהעונה שעברה: דן איינבינדר ואמיליוס זובאס שחתמו על חוזים חדשים, אלן אוז'בולט, קייס גאנם, אל ים קנצפולסקי, יהב גורפינקל, אור ישראלוב, עומר סניור, דוד קלטינס, פאבלו גונזלס, ארי כהן, רז טוויזר ורן בנימין. רועי אלקוקין, ליעד רמות, ליאור גליקליך, טל ארצ'ל, שגיא גניס ודניאל צדיק - ששיחקו בשנה שעברה עם קבוצת הנוער, החלו את ההכנות עם הקבוצה הבוגרת. סתיו למקין והישאם לאיוס השוהים באליפות אירופה עד גיל 21 יצטרפו לאימונים בהמשך.

הקשר היהודי נועם בונה (21) אשר שיחק בנוער של ליון הצרפתית, יתחיל מחר מספר ימי התרשמות.

לרכישת כרטיסים מוזלים לחגיגות המאה לבעלי המנויים >>

לרכישת כרטיסים לחגיגות המאה לקהל הרחב >>

לרכישת מנוי לעונת 23/24