הודעות המועדון

הסגל שלנו לטורניר ה-TST

מערכת האתר

5.5.23

לחדשות נוספות

עם שחקני בית צעירים ובראשם דגלאס דה סילבה הגדול: זה הסגל שלנו לטורניר ה-TST, שייפתח ב-1 ביוני בצפון קרוליינה. בואו להכיר את השחקנים, כל המידע לפניכם

דגלאס דה סילבה
אין צורך להכביר במילים. הבלם הברזילאי ששיחק שנתיים במדים האדומים, נכנס עמוק ללב הקהל האדום - ויגיע לטורניר בארה"ב בכדי להוביל את הקבוצה.

עידו שרון
השוער השני של הקבוצה הבוגרת בעונת הנוכחית, רשם שני משחקים העונה. שרון הגיע להפועל בגיל ילדים א', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. בעונה הקודמת הושאל להפועל כפר שלם.

מאט פרנק

שוער בן ה-23, שהיה שייך השנה לקבוצת סטנפורד קרדניל, מליגת המכללות בארה"ב,  יצטרף לשחקנים הצעירים של הפועל בטורניר

ליאו בנבנישתי
בלם, הקפטן השני של קבוצת הנוער של המועדון העונה –  בה הוביל את חוליית ההגנה של הקבוצה. בנבנישתי הגיע להפועל בגיל נערים ג', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. בקיץ האחרון יצא עם הקבוצה הבוגרת למחנה האימונים בסרביה.

אמיר אלה
המגן שמאלי של קבוצת הנוער של המועדון העונה. אלה הגיע להפועל בגיל נערים ג', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. לאורך השנה התאמן מספר פעמים עם הקבוצה הבוגרת.

אריאל כהן
קשר הקבוצה הבוגרת של המועדון בעונה החולפת. רשם 13 הופעות בהן כבש שער אחד. כהן הגיע להפועל בגיל נערים ב', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה.

טל ארצ'ל
קשר, יכול לשחק גם כבלם ומגן ימני. היה בורג מרכזי בקבוצת הנוער של המועדון בשנתיים האחרונות. ארצ'ל משחק בהפועל מגיל ילדים ג', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת של המועדון, ובקיץ האחרון יצא למחנה האימונים עם הבוגרים בסרביה.

רועי אלקוקין
קשר מרכזי, הוביל את קבוצת הנוער של המועדון העונה. אלקוקין הגיע להפועל בגיל נערים ג', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. לאורך השנה התאמן מספר פעמים עם הקבוצה הבוגרת.

עמית למקין
קשר מרכזי, היה חלק מקבוצת הנוער של המועדון העונה. עמית הוא אחיו הצעיר של בלם הקבוצה הבוגרת, סתיו. למקין הגיע להפועל בגיל ילדים א', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה.

עומר סניור
שחקן כנף של הקבוצה הבוגרת של המועדון בעונה החולפת. רשם 27 הופעות בהן כבש שני שערים. סניור הגיע להפועל בגיל נערים ג', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה.

יובל כהן
שחקן כנף, היה חלק מקבוצת הנוער של המועדון העונה. כהן הגיע להפועל בגיל נערים ב', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה.

שגיא גניס
שחקן כנף, היה בורג מרכזי בקבוצת הנוער של המועדון בשנתיים האחרונות. גניס הגיע הגיע להפועל בגיל נערים ב', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. רשם השנה שתי הופעות בקבוצה הבוגרת.

ליעד רמות
חלוץ, הוביל את קבוצת הנוער של המועדון העונה. רמות הגיע להפועל בגיל נערים ב', ומאז עבר את כל קבוצות המחלקה. רשם השנה שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת, בהן כבש שער אחד.