הודעות המועדון

המנוי שלכם – עכשיו בארנק הדיגיטלי!

מערכת האתר

1.10.24

לחדשות נוספות

עוברים למערכת כרטיסים חדשה, בה אוהדי הקבוצה יוכלו להיכנס לבלומפילד עם המנוי שנמצא בארנק הדיגיטלי שמכשירם הנייד לאחר ביצוע מספר שלבים פשוטים. כל הפרטים לפניכם

גם העונה, המנוי יהיה איתכם לאורך כל העונה במכשיר הנייד. בשנים האחרונות מנויי הקבוצה נכנסו לבלומפילד דרך אפליקציית מנויים, והעונה אין צורך באפליקציה, אלא בארנק הדיגיטלי שלכם.

שימו לב כי הכניסה למשחק הבית הקרוב מול מ.כ כפר קאסם (18.10, 16:00) תהיה דרך המנוי שבארנק הדיגיטלי והכרטיסים למנויים לא יישלחו למייל כמו בכל משחק בית שנערך עד כה העונה.

בכדי להוסיף את המנוי לארנק הדיגיטלי שלכם, יש לבצע שני שלבים פשוטים:

שלב 1 עדכון פרטים

בעקבות המעבר למערכת כרטיסים חדשה, נדרש לבצע עדכון לפרטיכם האישיים והתאמת כתובת המייל שלכם למנוי.

שימו לב: אוהד יוכל/תוכל להחזיק מנוי על שמו בלבד ועם כתובת מייל אחת בלבד. לא יתאפשר להחזיק בשני מנויים עם שני שמות שונים בכתובת מייל אחת.

1. נכנסים למערכת עדכון הפרטים בלינק הבא.
2. יש להזין את כתובת המייל שעליה המנוי שלכם רשום באתר "לאן" (הכתובת של החשבון עמו רכשתם את המנוי באתר משרד הכרטיסים)
3. מזינים את הקוד שנשלח אל המייל אותו הכנסתם בשלב הקודם.
4. כעת, יופיעו לכם כל המנויים הרשומים כעת על אותה כתובת מייל.
במידה שיש לכם כמה מנויים על אותה כתובת מייל, יש לבחור במנוי אחד אותו תרצו לרשום על כתובת מייל זו ולמלא את הפרטים אודותיו.
5. יש מנויים נוספים שרשומים על כתובת המייל הזו? יש לבחור בהם, ועל כל מנוי בנפרד להזין כתובת מייל אחרת (אליה יישלח קוד אימות) ולמלא את הפרטים המזהים של מחזיק המנוי.
6. סיימתם להגדיר את המנוי שלכם וכעת עוברים לשלב הבא.

שלב 2 הוספת המנוי לארנק הדיגיטלי

לאחר שסיימתם לעדכן את פרטי המנוי, יישלח מייל לכל מנוי עם אישור שפרטיו אכן עודכנו במערכת החדשה וקישור להוספת המנוי לארנק הדיגיטלי שלכם.

זהו, המנוי שלכם מוכן, ועכשיו אפשר לעלות כאן במדרגות ולצעוק את זה...

שאלות ותשובות

איך מתחברים למערכת עדכון פרטים?

יש להזין את כתובת המייל שמשויך למנוי ולעקוב אחר ההוראות.
אם אינך יודע את כתובת המייל המשויכת למנוי, ניתן להתחבר לאזור האישי באתר "לאן", שם ניתן לראות את כתובת המייל (שינוי כתובת המייל באתר "לאן" אינה משפיעה על מערכת עדכון הפרטים, אם תרצה/י לשנות את כתובת המייל ניתן יהיה לבצע זאת בהמשך).

אין לי גישה לכתובת המייל המשויכת למנוי, מה עליי לעשות?

במקרה זה יש לפנות למשרד הכרטיסים "לאן" ב-WHATSAPP במספר 050-3002526, שם ידריכו אתכם מה עליכם לעשות.

איך אני מקבל/ת את המנוי לעונת 24/25?

יש להיכנס ללינק הבא ולעדכן את הפרטים האישיים של כל בעל מנוי המשויך לכתובת המייל (יש לתת כתובת מייל שונה לכל מנוי). מיד בסיום התהליך תקבל/י את המנוי למייל, ואותו יש להוריד לארנק הדיגיטלי.

 

אחד המנויים שייך לאוהד ללא כתובת מייל. האם גם לו צריך כתובת מייל שונה?

כן. במקרה זה יש לפתוח תיבת מייל לפני תחילת התהליך (לכתובת זו ישלח קוד אימות במהלך התהליך, ולכן יש לוודא שיש גישה לכתובת זו).

אני רוצה שבארנק הדיגיטלי שלי יהיו מספר מנויים. איך עושים את זה?

בסיום התהליך כל מנוי מקבל למייל את המנוי הדיגיטלי. יש להעביר את המייל אליכם, ואז להוריד את המנוי לארנק הדיגיטלי.
חשוב לדעת! הברקוד שעל המנוי העונתי נשאר קבוע לאורך כל העונה, ולכן יש לשים לב למי מעבירים את המייל עם הגישה למנוי שלכם.

אני לא רוצה להכניס למגרש עם המנוי שלי בארנק הדיגיטלי, מה אפשר לעשות?

באזור האישי החדש באתר "לאן" ניתן להעביר את הכרטיס לכל משחק בנפרד, אפשרות שתתאפשר כמה ימים לפני המשחק עצמו.
ברגע שלוחצים על העברת הכרטיס באזור האישי באתר "לאן", לא תוכלו להיכנס עם המנוי הקבוע שלכם.
עם בחירת אפשרות זו, ניתן להיכנס עם הכרטיס למשחק הנבחר באמצעות סריקת הברקוד שמופיע עליו דרך המכשיר הנייד, או הדפסתו על דף נייר.
חשוב לדעת! הברקוד שעל המנוי העונתי נשאר קבוע לאורך כל העונה, ולכן אין למסור לאיש את הברקוד שמופיע על המנוי הקבוע בארנק הדיגיטלי