הודעות המועדון

הכוורת של מסאי: מינויים חדשים בצוות המקצועי

מערכת האתר

1.7.24

לחדשות נוספות

דושאן מאטוביץ' מונה לעוזר המאמן, ג'ורדן סעדה מונה למאמן הכושר וג'ניה דונייב לתפקיד מאמן השוערים. עופר בן זאב הצטרף כעוזר מאמן שני, טל אנוך ימשיך לעונה נוספת כאנליסט הקבוצה, אליו יחבור גם הראל מלול. הידיעה המלאה לפניכם

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מודיע על שורת מינויים חדשים לצוות המקצועי של הקבוצה, בראשות המאמן מסאי דגו.

דושאן מאטוביץ' מונה לתפקיד עוזר המאמן.

מאטוביץ' (40) חוזר לקדנציה שנייה בהפועל ויאחד כוחות עם מסאי דגו. דושאן שימש כעוזר המאמן בהפועל בחצי השני של עונת 22/23, אז הצטרף למועדון כעוזרו של חיים סילבס, לאחר שהשניים עבדו יחד גם בבני סכנין. בתחילת העונה החולפת מאטוביץ' חתם במכבי חיפה ושימש כעוזר המאמן של מסאי דגו – וכעת השניים ישובו לעבוד יחדיו.

כשחקן, דושאן שיחק בארץ במדי קרית שמונה, בית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא, בני לוד וסקציה נס ציונה. הוא ומשפחתו חיים בארץ למעלה מ-11 שנים, במהלכן השתקעו בישראל.

ג'ורדן סעדה מונה לתפקיד מאמן הכושר.

סעדה (34) חוזר גם הוא לקדנציה שנייה בהפועל, לאחר שבעונת 19/20 היה עוזר מאמן הכושר של הקבוצה. בעונה החולפת שימש כמאמן הכושר של הפועל קרית שמונה שעלתה לליגת העל, ולפני שנתיים היה מאמן הכושר של קבוצת הנוער של מכבי חיפה ושיתף פעולה עם מאמן הקבוצה דאז, מסאי דגו. בעברו היה מאמן הכושר בבני יהודה, הפועל עפולה והפועל גלבוע גליל (כדורסל).

ג'ניה דונייב מונה לתפקיד מאמן השוערים.

דונייב (36) שימש בתפקיד זהה בהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית בעונה החולפת. בעונת 22/23 היה מאמן השוערים של בני סכנין, ולפני כן עבד ארבע שנים בהפועל קרית שמונה.

טל אנוך ימשיך לעונה נוספת כאנליסט הקבוצה, אליו יחבור גם הראל מלול. עופר בן זאב מצטרף לצוות המקצועי כעוזר מאמן שני. סלים טועמה ישוב לתפקידו בשנתיים האחרונות כמנהל הקבוצה.

אנו מודים למאמן הכושר בשלוש השנים האחרונות, מאורו זאנגורה, ומאמן השוערים בשלוש השנים האחרונות, ניר דוידוביץ', שסיימו את תפקידם במועדון. אנו מאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם.