הודעות המועדון

החלה עונת המנויים ל-2023/2024

מערכת האתר

31.5.23

לחדשות נוספות

הפועל תל אביב תפתח ביום שישי הקרוב (02/06/23) את עונת המנויים לשנת 2023/24. התאריכים החשובים, שיטת המכירה, סוגי המנויים – וכל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המכירה בכתבה שלפניכם

תאריכים חשובים:

* תחילת המכירה ושמירת מקומות (מנויים מעונת 2022/23)  - 02/06/23 עד 14/06/23 כולל.

* העברת מקומות - 15/06/23 עד 18/06/23 כולל

* שחרור מקומות שמורים שלא נרכשו – החל מ-20/06/23

* הפועל ת"א נגד לגאנס, משחק ידידות - 15/07/23

* פתיחת משחקי גביע הטוטו - 29/07/23 (לא סופי)

* פתיחת משחקי ליגת וואן-זירו - 26/08/23 (לא סופי)

  • תקופת חידושי המנויים תחל ביום שישי 02/06/23 בשעה 10:00.
    המכירה היא למנויים מעונת 22/23, במחירי חידוש.
    כל מנוי זכאי לרכוש את מקומו עד ה- 14/06/23 (כולל).
  • המנוי המחודש יתעדכן באפליקציית "FANZA" לקראת משחק הבית הראשון
  • מנויים שמעוניינים לשנות את מקומם - יש לרכוש את המנוי מראש (במקומכם מהעונה החולפת) ולמלא טופס שינוי מקום. החל מהתאריך 15/06/23 עד 18/06/23 נציגי לאן יצרו אתכם קשר במידה ואכן הבקשה רלוונטית.
  • פתיחת המקומות לקהל הרחב ושינוי מחירים: בתאריך ה- 20/06/23
  • ניתן לרכוש את המנוי עד 6 תשלומים
  • המנוי כולל את כל משחקי הבית של הקבוצה במסגרת ליגת העל
  • המנוי כולל את משחקי הבית בשלב הבתים במסגרת גביע הטוטו
  • רוכשי המנויים יוכלו לרכוש כרטיס למשחק הידידות מול לגאנס ב-50% הנחה
  • שערים 4-5 ו-7 עליון ללא הושבה
  • שערים 7-8 תחתון, 2 ותא זהב – תבוצע הושבה ע"פ מקומות מסומנים
  • סוגי המנויים:
    • יציעים לא מסומנים/ מסומנים

    באצטדיון בלומפילד המחודש, שערים  4-5 ו-7 עליון הם שערים בהם לא יעבדו סדרני הושבה.

    שער 2 ושער 7 תחתון יהיו יציעים מסומנים עם מקומות ישיבה קבועים.

     

    • שער 2

    תבוצע הושבה ע"פ מקומות מסומנים, חלק משער 2 מקורה

    • שער כסף

    הכי קרוב לדשא בשער 2

    • שערים 4-5

    יציעי עידוד, המקומות בהם לא מסומנים

    • שער 7 עליון

    לא מסומן – יציע עידוד

    • שער 7 תחתון

    קרוב יותר לדשא – מסומן

    • שער 8 תחתון - חדש

    קרוב לדשא – מנויי משפחות - מסומן

    • שער זהב

    היציע שממוקם בקרבת הספסלים ולמעשה יושב “על המגרש” מצדי מנהרת עליית השחקנים. כולל חניה בקרבת האצטדיון, מנויי הזהב יקבלו מארז הפועל מיוחד

    • שער פלטינום

    יציע VIP הכולל תפריט אוכל עשיר, רמת אירוח גבוהה והמיקום הטוב באצטדיון. ניתן לרכוש מנויי פלטינום דרך המועדון. כולל חניה בקרבת האצטדיון.

    לרכישת מנוי פלטיניום וחבילות פרסום ניתן לפנות לניר במייל:    nir@htafc.co.il או בטלפון: 050-5992641

    מהן ההטבות למנויים?

    • קדימות ברכישת כרטיסים למשחקי חוץ נבחרים בהתאם לתקנון מכירת הכרטיסים
    • הנחה של 20% בקנייה הראשונה בחנות המועדון
    • שמירת המקום לרכישת מנויים בעונה הבאה
    • כרטיס בהנחה של 50% למשחק מול לגאנס
    • דיוור מיוחד למנויי המועדון

 

שאלות / תשובות:

ש. כיצד ניתן לרכוש מנוי?

  • אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן"
  • קופות "לאן" - רחוב פרוג 7 תל אביב, בימים א’-ה’ 09:00-17:30 וביום ו’ 09:00-13:00.

 

ש. עד מתי נשמרים המקומות למנויי עונת 2022/23?

ת. ניתן יהיה לשריין את מקומכם עד ל- 14/06/23 כולל.

ש. כמה זמן נמשכת שמירת המקומות למנויים מעונת 2022/23?

ת. בין תאריכים 02/06/23-14/06/23 (כולל) תינתן למנויים מהעונה הקודמת את זכות הראשונים לרכוש מנוי ולבחור כיסאות באצטדיון.

ש. אם לא היה לי מנוי בעונת 2022/23, אוכל לרכוש מנוי?

ת. כן, במקומות בהם לא היו מנויים בעונת 22/23

ש. אני רוצה לשנות שער/שורה/כסא - מה אני עושה?

ת. לאחר חידוש המנוי , יש למלא פרטים בקישור המצורף

בין התאריכים 15/06/23-18/06/23 נציגי לאן יצרו אתכם קשר במידה והבקשה תהיה רלוונטית.
על מנת שנוכל לטפל בבקשה יש לרכוש את המנוי מראש.

ש. באיזה שערים ניתן לחדש/לרכוש מנוי?

ת. שערים 4-5 ו- 7 עליון – יציעים ללא הושבה.
שער 7 תחתון + 8 תחתון, שער 2 ותא זהב – תבוצע הושבה ע"פ מקומות מסומנים.

ש. אילו פרטים עליי להציג בעת חידוש המנוי?

ת. במהלך רכישת המנוי יש למסור פרטים מלאים:
שם מלא, נייד, ת.ז, תאריך לידה, כתובת מייל, כתובת מגורים

ש. איזה משחקים המנוי כולל?

ת. המנוי יכלול את כל משחקי שלב הבתים בגביע הטוטו, משחקי העונה הסדירה בליגת העל ומשחקי הפלייאוף בליגת העל.

ש. כיצד אקבל את המנוי שרכשתי?

ת. בדומה לשנים קודמות, המנוי שלכם נמצא ממש בתוך המכשיר הנייד, באפליקציית "FANZA".

כל הפרטים על השימוש באפליקציה בלינק המצורף

ש. איך ניתן לרכוש כרטיס מוזל למשחק מול לגאנס
?

ת. לאחר חידוש/רכישת המנוי ניתן יהיה להיכנס עם פרטי המנוי ולרכוש כרטיס מוזל

ש. נתקלתי בבעיה בעת רכישת המנוי, מה עליי לעשות?

ת. יש לפנות למשרד הכרטיסים "לאן" – בווטסאפ: 050-3002526 או במייל: Hapoel@leaan.co.il