הודעות המועדון

הודעת מועדון – אירועי המשחק בטדי

מערכת האתר

3.10.23

לחדשות נוספות

הודעת מועדון לאחר אירוע המשחק מול בית"ר ירושלים אמש

תודה לכל האוהדים שהגיעו אתמול לערב בלתי נשכח באצטדיון טדי – וגם לכל מי שתמך מהבית. תודה, לא רק על התמיכה המדהימה בקבוצה במהלך הניצחון על בית"ר, אלא גם על ההתמודדות עם האירועים הקשים מהשבוע שעבר, על הכוח, האופי והרוח של הפועל שהורגשה בכל מקום במגרש, על הדשא וביציעים.

אוהדי הפועל תל אביב הוכיחו אתמול שהם תורמים את חלקם החשוב בכדי להבטיח שהכדורגל הישראלי יתנהל בסביבה טובה יותר. הוכחנו שוב שהאוהדים שלנו הם הטובים בישראל – וחייבים לקבל יחס ראוי בכל משחק.

אנו מודים לצוות האבטחה שלנו שהגיע למשחק, למנהלי האירוע בטדי ולראשי ההתאחדות והמנהלת על המאמצים שהשקיעו בכדי שהאירוע יעבור בשלום.

לצערנו, למרות המאמצים הרבים, התרחשו גם כמה אירועי אלימות קשים מחוץ למגרש, בהם הותקפו אוהדי הקבוצה באכזריות. אנו נמצאים בקשר עם אותם אוהדים שנפגעו ועובדים בשיתוף פעולה עם גורמי האכיפה והגופים שמנהלים את הכדורגל בכדי שאותם אנשים שתקפו את אוהדינו ייתפסו וימצו עמם את הדין.

השבוע אנחנו חוזרים לאצטדיון בלומפילד, למשחק מול הפועל חיפה. זה הזמן להזכיר ולהדגיש שהיחס לאוהדי הקבוצה לפני הדרבי ובמהלכו, היה בלתי מתקבל על הדעת ואסור שמקרים כאלה יתרחשו שוב. אנו מצפים ממשטרת ישראל שתימנע מפעולות כפי שראינו בשבוע שעבר - ותעבוד עם ראשי המועדון וכוחות האבטחה בכדי ליצור סביבה בטוחה ומזמינה לכל באי האצטדיון.

----

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מגנה את הגזענות שנתקלנו בה אמש, כאשר שחקן הקבוצה, מאוויס צ'יבוטה, ספג קריאות גזעניות שפלות במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים.

מאוויס הוא שחקן כדורגל נהדר ובעיקר אדם נפלא. אנו גאים לראות אותו לובש את החולצה האדומה וקיבלנו אותו ואת משפחתו באהבה גדולה כחלק ממשפחת הפועל תל אביב.

המועדון שלנו ימשיך להיאבק בגזענות ולמען קבלת השונה והאחר וקורא לכולם להצטרף למאבק הזה. בהפועל יש מקום לכולם, ללא הבדל גזע, דת או לאום. אנו עומדים מאחורי מאוויס ומודים לו שבחר לחזור למגרש על אף הקריאות שספג. אין לגזענות מקום בכדורגל – ובחברה הישראלית בכלל.

התוצאה אתמול הייתה ניצחון גדול עבור המועדון, אך לא נאפשר לה להסיח את דעתנו מההתחייבויות החשובות שלנו מחוץ למגרש. אין מקום לאלימות או לגזענות בחברה שלנו, וגם לא בכדורגל. כל הגורמים המעורבים בכדורגל הישראלי חייבים להמשיך לעבוד יחד ולעשות הכל בכדי להפוך את החזון - למציאות.